Gå til innhold

Stakkars gutt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg leverte gutten min til barnehagen kl 10:30 idag og på vei hjem går jeg forbi en annen barnehage. Da jeg gikk mot barnehagen såg jeg en liten gutt på ca 1,5 år sitte ved porten. Han gråt så jeg hørte det lange veier. Jeg gikk kot barnehagen og såg at det ikke var noen andre barn ute og det pøsregnet. Jeg gikk bort til gutten og snakket med ham mens jeg ventet på at noen skulle komme ut og hente ham. Han sluttet å grine men det var jo ingen som kom ut.

Etter en stund (ca 10-15 min) etter jeg først sett ham tenkte jeg at jeg måtte gå inn å gi beskjed for det såg ikke ut som noen var på vei ut.

Riktig, de hadde glemt ham ute. Oj, det var ikke bra sa damen da jeg leverte ham. Stakkars liten.

Håper ingen glemmer min gutt ute! Tenkt om noen hadde tatt ham? Heldigvis bor vi i tryggt land.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Åhnei.. stakkars liten! Så bra du tok affære!

Forstår ikke hvordan man kan glemme ett lite barn ute..

Skrevet

Hos oss glemte de igjen ei jente inne.... Synes det er så mye rart noen ganger jeg altså!

Skrevet

Jeg tenker først på at barnehagen har for store avdelinger, slik at det blir uoversiktelig for de ansatte. På den andre siden SKAL de ikke glemme et stakkars barn ute. Tenk hvis det var vinter og skikkelig kaldt.

Nei, dette var dårlig av de ansatte.

Skrevet

Ånei! Nå fikk jeg vondt i magen, altså... :(

Heldigvis finnes det mennesker som deg der ute, alvis :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...