Gå til innhold

Forstår jeg det riktig...(link)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men du skjønner vel det at her på dib er det ingen som ville ha gått fra barnet i bilen uten å sette på håndbrekket?

Er enig med deg. Barn har ikke noe alene i bil å gjøre.

Skrevet

Hva gjør man hvis man har to små barn da, og setter den ene inn i bilen, og må inn og hente den andre?

Jeg sier ikke at små barn skal være alene i bil, men noen må faktisk forlate dem i noen sekunder av og til...?

Skrevet

Kan du ikke ta med deg begge barna samtidig?? Eventuelt ha den ene i vogn så lenge? Jeg vet ikke.. jeg kunne sikkert kommet opp med en million andre forslag...

.. og det er bare i løpet av sekunder slike ulykker som i linken kan skje..

Skrevet

Hvis man f.eks har to barn som ikke kan gå enda, kan det vel bli vanskelig å få med begge samtidig?

Jeg skjønner argumentene dine, men jeg tenker på den stakkars mora dette har skjedd med... Det er kanskje ikke så svart/hvitt som adressa skal ha det til... Og som du sier, det kan skje på sekunder... Det kan faktisk skje fra du smeller igjen døra bak til du har rukket rundt for å sette deg i førersetet.....

Skrevet

Selvfølgelig er det synd i mora - ingen unner verken mor eller barn at noe slikt kan skje - selvom utfallet endte godt

Selvfølgelig er det nok mer til historien enn det media beskriver. .

og

Selvfølgelig kan ulykker skje selvom man er i nærheten - man har ingen garanti for noenting som helst

Derfor forsøker man å redusere muligheten for at slike ting kan skje - ved å ikke ta sjanser eller "satse på at det går greit denne gangen".

Skrevet

Helt enig med deg jeg!

Men framgår det av artikkelen om mora "tok sjanser"? Klarer ikke helt se hva som har skjedd jeg...

Skrevet

Ja huff, trenger ikke å komme med anklagelser om mor fordi nei. Ting skjer raskt. Adressa sa jo ingenting om hvor mor var da det skjedde. Så det vet ikke vi heller da!

Men når det er sagt. Jeg er jo heeelt fanatisk når det gjelder håndbrekket. Jeg forlater aldri bilen uten å sette det på, selv om det er paddeflatt. Men likevell. stakkars mor

Skrevet

Har absolutt ikke kommet med noen anklagelser mot moren. Sa bare at det virker som om barnet satt alene i bilen - utifra det artikkelen beskriver.

Det som var skrevet i innlegg lenger nede gjaldt ikke den saken, men generelt. Så er det sagt :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...