Gå til innhold

For eller imot Tromsø OL 2018?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært for helt til jeg så regninga... 28,5 mrd?!?!!! Halloooo???? Tenk på hva annet vi kan bruke de pengene til her i landet!

Ikke har vi råd til å fixe opp skolene, fylle vann i bassengene... Barn får ikke lærebøker på skolen, og for ikke å snakke om eldreomsorgen...

Men å blåse 28,5 mrd på to uker med vintersport... DET har vi råd til!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

imot

eller dvs imot trømsø og for oslo/lillehammer

Skrevet

i mot. alltid vært det

Skrevet

imot.

Kan reklamere like bra for norge med halve beløpet ;o)

Skrevet

Er veldig for OL i Tromsø!! Pøs på penger sier jeg bare;) - og bygg ut jernbane i samme slengen, sånn for miljøet sin skyld.

Ol her oppe ville blitt helt nydelig. Naturen er fantastisk og vinteren er kjempefin her oppe.

Men er imot ol i oslo - for kjedelig, grått og tåkete. Og imot ol på lillehammer, der har det allerede vært og det var så bra at suksessen neppe kan gjentas.

Skrevet

Mot, de pengene kan bli brukt til veldig mye annet som er veldig mye mer fornuftig.

Kanskje ikke en bombe at ejg ikke er noen sports-freak? ;-)

Skrevet

Jeg er for ol i tromsø :) Tror det blir knallbra!!!

Skrevet

I mot. Helt vanvittig å bruke så mange penger for to ukers idrettsshow for noen få.

Skrevet

I utgangspunktet veldig for OL i Tromsø. Men å bruke sååå mye penger da...HALLOOOO!!!! hvor er fornuften.

Skrevet

Fullstendig imot. Synes det er galskap å vurdere og bruke så mye penger på noe sånt.

Skrevet

MOT. Det er så ufattelig mye annet vi trenger å bruke de pengene på.

Skrevet

Jeg er i mot. Og de 28,5 milliardene har vel blitt til dobbet så mye innen åpningsseremonien.. Er det noe vi ikke kan her i landet, så er det vel å holde budsjetter...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...