Gå til innhold

Kan far gjøre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har en 7år gammel datter sammen, jeg har den daglige omsorgen, og han har henne anhver tirsdag og anhver helg. I sommer fikk han ikke ferie fra jobben, så hun fikk ingen ferie med pappa`n sin. a sa han at han skulle ta henne i høstferien, men2 uker før høstferien fikk vi beskjed om at han ikke hadde fått ferie den uka heller. Da skrev han til meg på meldig som jeg fortsatt har på mobilen at han skulle ta henne i uke 41 fordi da hadde han fått ferie (uka etter høstferien), men nå nekter han for det og sier at han har ferie uke 42.

Jeg syns han er urimelig som holder på sånn, og jeg merker han provoserer meg. Nå har jeg sagt nei til uke 42, og sier han kan ha henne uke 41. Fordi det var det han sa. Han kan vel ikke bare komme å forandre datoene som det passer seg?

Hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I utgangspunktet enig med deg. Men akkikevel tror jeg nok at jeg fint hadde vært tilbøyelig for å endre uke i og med at den eneste det går ut over er nettopp datteren din!

Skrevet

Skjønner poenget ditt, men det er ikke sånn at han spør eller nevner det for meg. Han sier bare: Hæ? Skal ha henne i uke 42 jeg ass. er skjer først når jeg nevner uke 41. Han har aldri sagt uke 42 før i dag. Og det var når jeg sendte han en melding for å planlegge søndagen, da han lissom skulle hente henne.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...