*Anonymus Maximalus* Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Innbildt gravid?!?!? NYTT 00:17 30.09.2008 Hva skjer liksom?? Jeg har hormonspiral. For en ukes tid siden begynte jeg å kjenne spark i magen, jeg har ømme pupper, jeg har skikkelig kviseutbrudd som jeg ikke har hatt siden sist jeg gikk gravid + flere andre symptomer.. Jeg har fra før vanskelig for å bli gravid pga overvekt, og i tillegg har jeg som nevnt, spiral. så jeg regnet med at dette bare var innbildning fra min side. Kjøpte en test i dag, bare for å være sikker, og svaret ble som ventet ikke gravid. Men hva pokker skjer liksom?!?!?! legg gjerne ut på skravle for meg... Anonym
ifie Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har du hatt symptomer lenge, da? Du må jo være et stykke på vei om du kjenner spark, mener jeg!? Tiss i en kopp og løp til legevakten, du! Greit å få det ordentlig bekreftet/avkreftet Lykke til!
*Anonymus Maximalus* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Det er meg tråden har blitt lagt ut for, fra anonymsiden. Tegnene har jeg hatt et par ukers tid nå, men tok test i går og den viste ikke gravid.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 ta en test hos legen. De du kjøper er ikke like gode
*Anonymus Maximalus* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 men sjansen for at jeg er gravid er jo så utrolig minimal, da jeg både har vanskelig for å bli gravid, og har spiral.. Sist jeg var gravid var testen veldig tydelig positiv. Men kan man være innbildt gravid? så veldig at man kjenner spark..
*Anonymus Maximalus* Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 dytter denne opp, føler meg så dum...
AneB Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Man kan være så innbildt gravid at magen begynner å vokse også, faktisk. Men skjønner ikke helt hva som er så flaut med å levere en urin-prøve på legekontoret, du trenger jo ikke legge ut om symptomene dine!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå