Gå til innhold

Reise til Spania med 5mnd gammel baby

♥En søt og ny søtnos i magen♥

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har gjort seg erfaringer med å reise til varmere strøk med baby på den alderen?

Han er flaskebarn, og jeg kommer til å ta med en million flasker og den typen mme som han bruker. Satser på at de har ok grøter der. I tillegg vet jeg jo fra før at frukten og grønnsakene er fantastiske, så kommer til å mose litt av det til han.

Er det andre ting jeg bør tenke på?

Vet det ofte er kakkerlakker der vi skal bo. Det er DET jeg gruer meg mest til.Kommer til å pakke han godt inn i innsektsnetting når han skal sove!

Tar fly til Alicante. Er det greit å sende vogna med flyet tror dere? Har lyst til å ta med siden han kan bruke bagen som seng om natta. Har tenkt å bruke mei tai på flyplassen.

Bør jeg ha med bilstol til bruk i drosje?

Er det andre ting jeg bør tenke på?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN som vet?

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Vi var i spania når minsten var på den alderen, det gikk helt fint det. Han satt i vogna og var blid stort sett hele dagen. Litt vanskeilg å få han til å sove, men klart, han er jo ikke vant til å sove i et telt! hehe :)

Grøten der er stappa av sukker, så den ville han faktisk ikke ha..... Bleiene stinker parfyme, og er svinedyre. Frukten bega vi oss ikke ut på, men det er fordi jeg er skeptisk til frukt i utlandet gennerelt.

Hadde ikke med bilstol..

God tur! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...