Gå til innhold

Er dette tegn til at fødselen nærmer seg???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har egentlig to uker igjen til ul termin, men i det siste har jeg vært plaget med vonde kynnere som kommer kanskje annenhver time.

Jeg har også vært løs i magen i en uka, men jeg er ikke syk. Spiser som vanlig....

Var på kontroll igår og legen sa at kroppen gjør seg 'klar' til fødselen noen uker før man føder.

Er det noen flere som opplever det samme som dette?

Håper fødselen begynner snart!!!!!

Jeg vil føde nå...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har også to uker igjen til termin og har de samme tegnene som deg. Har blitt sjekka av jordmor og har 1-2cm åpning og cervix var moden og myk, så håper dette er tegn på at jeg kanskje får litt før termin. Jeg og er veeeldig fødeklar nå!!:)

Skrevet

Spennende!

Det var fint å høre at en annen har det samme som meg :) Da vet jeg at kanskje fødselen nærmer seg!

Jeg var hos legen min igår men han sjekket ikke apningen, er dette noe man må be de gjøre?

Skrevet

Jeg tror ikke de vil sjekke før rundt termin egentlig, på grunn av fare for å sette igang fødselen. Grunnen til at de sjekket hos meg var mistanke om vannavgang...noe som ble avkreftet da. Men ble jo mer motivert til å holde ut nå som jeg vet at alle kynnerne jeg har hatt har effekt!;)

Skal hos jordmor igjen imorgen, hadde jo vært moro om hun sjekket igjen men vi får se;)

Skrevet

aha, jeg har jo to uker til ul termin så jeg må da vente med en sånn sjekk. Jeg håper virkelig noe skjer før det da, synes det hadde vært rart å ha så mange 'tegn' uten at det skjer noe snart...

Lykke til hos jordmoren imorgen, du må fortelle (om du vil) om det er blitt noe forandring :D

Skrevet

Jeg og tenker det samme...at det er rart å ha så mange tegn uten at det skjer noe, så håper jeg ikke går over termin for da blir det en lang ventetid!

Er ikke sikkert jordmor sjekker meg imorra, men jeg skal si ifra om det er noe forandring!;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...