moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Lillebror,ja lillebror vokser så fort at nå må han ha nye klær igjen. Idag tok jeg på han en body, han har flere like men med ulike farger og jeg er sikker på at han hadde en slik på for noen få dager siden. Og nå er den for liten. Han skulle helst hatt noen nye igår. Han er snart 14 mnd og nå er det bodyer i str. 86 som altså er for små, og jeg har dem ikke engang i tørketrommelen. Det som er rart er at storesøster er snart 3 1/2 år, og hun bruker str.98 og litt 104. Han kommer jo til å ta henne igjen he he. Hun brukte str.80 når hun var 1 år, og en del i 86 var fremdeles litt stort når hun var 1 1/2 år. Jeg skjønner det ikke. Men men shopping enten imorgen eller torsdag. Alt etter om jeg orker å ha med barna på slep =)
2 små orkaner Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ja, det går så fort med de små. Her i huset er lillebror også mye større enn storebror var på samme alder. Olav bruker nå str 74 (snart 6 md) mens Hans Emil som er 2 1/2 år bruker str 92. Men så er Olav også tyngere i en alder av 5 1/2 md enn HE var som 8 1/2 md:-) Går mye fortere når man vet hva man skal ha og ikke har unger med. Bare inn og ut igjen. Kos deg med shopping
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Ja det går veldig fort.. mine vokser ikke så fort ut av klær, noen av dem.. Men plutselig så er det som om alle klærne er for små.. Shopping med mine barn har jeg gitt opp for lenge siden.. Iallefall hvis ikke mannen er med..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes det er litt kos å ha med barna på senter eller noe og kose oss en dag. Spesielt hvis vi treffer en venninne som også har barn. Så går vi på cafe eller noe å spiser. Tror jeg vil shoppe imorgen, så kan vi invitere oss selv på middag til pappa etterpå =)
blond Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Så heldig du er som kan shoppe! Skulle likt å fylle skapene med nye, fine klær (men det er allerede fullt).
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 Da trenger du vel kanskje ikke så masse klær heller da!? Jeg klarer ikke å bestemme meg om jeg skal dra imorgen eller torsdag. Eneste jeg hater med å ha med barna er når det regner, og det ser ut som om det blir regn imorgen også. * hm tenke tenke *
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg synes du er heldig som kan shoppe med barna. Mine springer hver sine veier og vil iallefall ikke kikke på klær.. De vil bare på lekebutikk for å kikke, så er de ferdig..hehe.. Eneste gangene jeg likte å shoppe med barna er når de var små å satt i vogna..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #8 Skrevet 30. september 2008 He he mine sitter i vogna. Har sportsvogn til lillebror, jeg legger ned ryggen og så sitter de i tog i den. Storesøster bak og lillebror foran. Går kjempegodt det =) Noenganger går storesøster. De er egentlig ganske greie sånn.
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Ja mine er for store til å sitte i vogn. Og er så godt kjent her at de mener og tror at de bare kan gå alene rundt forbi..
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #10 Skrevet 30. september 2008 Nå har jeg avtalt med en venninne, så vi tar avgårde imorgen. Med mindre, storesøster eller jeg er verre. Eller hvis lillebror er den som er slakk imorgen, for da trenger han å sove sove og sove.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå