GoodFeeling Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 hei. jeg lurte bare på om noen vet , viss man produserer lite hcg , vil det da kunne vises at man eventuelt er gravid med å få tatt en blodprøve??? er nå iallefall 9 dager over ikm og tenker få tatt en blodprøve. noen som vet???
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Konsentrasjonen av hcg er høyere i blodet enn i urinen, så er nok lurt å ta en blodprøve siden du er så mange dager over ikm. Masse lykke til!
GoodFeeling Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 ja nå har jeg vært å fått tatt en blodprøve , så nå er det bare å sette seg ned å vente på resultatet..
ღ2barnsmamma 09ღ Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ta en blodprøve hos legen å be dem sjekke hcg. Jeg venter på et svar om min hcg imorgen. Håper den har steget....
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Masse lykke til!! Når får du svar?
GoodFeeling Skrevet 30. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 30. september 2008 det tok vell en ukes tid sa de tar sikkert litt lengre tid ettersom jeg bor på Svalbard tenker jeg men det skal bli så greit å få vite
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå