moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg sitter hjemme i stolen min, barna er i bhg, jeg er ikke helt i form. Det striregner ute og er så kjedelig vær. Og det eneste som går på tv er Dawson creek. Og det er faktisk litt trist også, faren har dødd. Og her sitter jeg og føler med dem..
Mille** Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hehe....jeg har også fri, sitter å hører på Voice, men nå skal jeg ut på shopping. ) God bedring!
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Det hørtes gøy ut, kan jeg være med?? =)
Mille** Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 For sent, er hjemme allerede. ) Jeg er en effektiv shopper, hadde med meg lapp, og fant det meste jeg skulle ha. Kjøpte meg hårfarge, sminke, ullundertøy til meg selv, en pyntepute, div hudpleieprodukter på apoteket, vin og en sort strømpebukse. Fant ikke ny jakke, har såååå lyst på en ny......
moota m storebror&lillebror Skrevet 30. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 30. september 2008 Hm det var fort gjort! Jeg bruker alltid så lang tid når jeg skal handle. Og kommer som regel hjem med en del ting som jeg ikke trenger også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå