Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 I mai så søkte jeg om full os. Fikk beskjed om en behandlingstid opp mot 3 mnd. Så saken min skulle senest være klar i slutten av juli. Men når jeg ringte for å høre så fikk jeg beskjed om at behandlingstiden nå var opp mot 6 mnd. De la inn en purring for meg, å jeg fikk full os. i sept. Etterbetalingen hadde da allerede kommet i august.. Men småbarnstillegget hadde jeg også søkt på. Dette fikk jeg første gang nå denne mnd. Men burde jeg ikke fått etterbetalt fra jeg fikk innvilget full os? Asså jeg kvalifiserte jo for full os fra mai, fikk jo os etterbetalt fra mai. Det er da ikke min feil at de har så lang behandlingstid.. Jeg har jo mistet mye penger om småbarnstillegget ikke kommer etter.. 2400 kr. er jo det på.. Ikke har jeg fått (husker ikke hva det heter), men papirene på at jeg har fått full os og småbarnstillegget innvilget.. I august så meldte jeg flytting fra en kommune til en annen. Da skulle saken min være over i min mye kommune innen 3 uker.. Men nå har ingen av kommunene saken min lengere.. Den nye kommunen burde jo hatt saken min nå, å så ringer jeg den gamle kommunen, men de sier at de har sendt den over.. *arg* jeg blir så oppgitt.. Ingen kan jo gi meg noen svar.. Prøvde å ringe rett til forvaltningen. Men det virket ikke som det var "lov"..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå