Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg er alenemor bosatt på Nesodden, og leier ut en leilighet i samme hus som jeg bor selv (3 etasjer, 1. etg er ledig- egen inngang). Det hadde vært flott å få inn en annen alenemor i den leiligheten! Man kunne kanskje hjulpet hverandre med barnepass etc... Huset ligger i ei bilfri gate, veldig barnevennlig. Ta en titt: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14960196&sid=xz5cab5xw7Z941564&WT.svl=Link
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Ville vært perfekt for oss, men skal ikke leie fra før etter nyttår. Jeg får følge med om den fortsatt er ledig da. Hilsen alenemor fra nesodden
Anonym bruker Skrevet 12. november 2008 #4 Skrevet 12. november 2008 Hei igjen, Har du funnet et sted å bo fra januar?
Anonym bruker Skrevet 2. desember 2008 #5 Skrevet 2. desember 2008 Leiligheten blir ledig igjen, så ta gjerne kontakt, alenemor på Nesodden!
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #6 Skrevet 3. desember 2008 hei, det var meg Vi holder fortsatt på å selge boligen vår, og må bli her frem til den er solgt.. (ahhh-hvorfor denne finanskrisen nå) Derimot, når vi selger, trenger jeg leilighet. Hadde jo håpet det var 1 jan...
Anonym bruker Skrevet 3. desember 2008 #7 Skrevet 3. desember 2008 håper det går i orden!! jeg kommer til å finne en ny leieboer innen tre måneder fra 15. desember. om du har lyst, kan vi treffes slik at du kan se på leiligheten- så kan du ha den i bakhodet tilfelle du har flaks og får solgt? ta gjerne kontakt på mailadressen i annonsen. lykke til!!!
2Kjønn3Stønn9MånederOg1Sønn Skrevet 3. desember 2008 #8 Skrevet 3. desember 2008 Så koselig inngangspartiet var, skikkelig sånn romantisk med grenene inntil:D
LykkeligNesodden Skrevet 20. januar 2009 #9 Skrevet 20. januar 2009 Jeg skal begynne på yoga for gravide på Steinerskolen på Nesodden og vil dele ideen med flere her. Det starter 2. feb og går kl 18.45-19.45 på mandager. Mer på www.yogalinda.no
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå