Gå til innhold

Leilighet til leie for alenemor på Nesodden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er alenemor bosatt på Nesodden, og leier ut en leilighet i samme hus som jeg bor selv (3 etasjer, 1. etg er ledig- egen inngang).

Det hadde vært flott å få inn en annen alenemor i den leiligheten! Man kunne kanskje hjulpet hverandre med barnepass etc...

Huset ligger i ei bilfri gate, veldig barnevennlig.

Ta en titt: http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=14960196&sid=xz5cab5xw7Z941564&WT.svl=Link

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ville vært perfekt for oss, men skal ikke leie fra før etter nyttår. Jeg får følge med om den fortsatt er ledig da.

Hilsen alenemor fra nesodden ;)

• 1 måned senere...
Skrevet

Hei igjen,

Har du funnet et sted å bo fra januar?

:)

• 3 uker senere...
Skrevet

Leiligheten blir ledig igjen, så ta gjerne kontakt, alenemor på Nesodden!

Skrevet

hei, det var meg ;) Vi holder fortsatt på å selge boligen vår, og må bli her frem til den er solgt.. (ahhh-hvorfor denne finanskrisen nå) Derimot, når vi selger, trenger jeg leilighet. Hadde jo håpet det var 1 jan...

Skrevet

håper det går i orden!!

jeg kommer til å finne en ny leieboer innen tre måneder fra 15. desember. om du har lyst, kan vi treffes slik at du kan se på leiligheten- så kan du ha den i bakhodet tilfelle du har flaks og får solgt?

ta gjerne kontakt på mailadressen i annonsen.

lykke til!!!

:)

Skrevet

Så koselig inngangspartiet var, skikkelig sånn romantisk med grenene inntil:D

• 1 måned senere...
Skrevet

Jeg skal begynne på yoga for gravide på Steinerskolen på Nesodden og vil dele ideen med flere her. Det starter 2. feb og går kl 18.45-19.45 på mandager.

Mer på www.yogalinda.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...