Gå til innhold

au au au au!!!


lisstupp

Anbefalte innlegg

Han biter meg i puppen! den gjør j....... vondt og jeg vet ikke hva jeg skal gjøre for å få han til å slutte. har kjøpt slike brystskjold, hjelper litt men ikke når han biter hardt. Den første tannen komm for 1 1/2 uke siden og han har fortsatt masse kløe i munnen så nr to er vel på veg ( selv om jeg ikke kjenner noe i gommen hans) hvordan skal det bli når tennene i overkjeven kommer? Når han biter tar jeg han av puppen og blir veldig streng og sinna i ansiktet og han ligger bare og gliser og ser på meg med to store blå. Det er akkurat som om det virker mot sin hensikt at han får oppmerksomhet når han biter. Er det noen som har noen gode råd?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har hørt at man skal trykke barnet inn mot puppen h*n får ikke puste og slipper taket) og si høyt au.

Kan jo være verdt å prøve..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare vent til tennene oppe kommer. husker eldste min beit meg til blods. fikk STORE betente sår.. auauauau..

 

men siden hun ikke spiste noe annet enn pupp så lærte eg meg å se når hun kom til å bite. satt klar med fingrene å puttet fingen inn når eg så hun skulle bite. da gikk det greit..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...