Gå til innhold

Jeg har fått sovet hele natten:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt sovnet kl 7 og utenom de 3-4 gangene jeg var oppe og puttet i smokken i 10 tiden så sov han hele natten. Våknet selv litt før 4:30 og fikk litt panikk, måtte inn å sjekke om han levde:) gjorde selvfølgelig det, våknet da kl 5:30 fikk mat.

Tenk om det fortsetter

Videoannonse
Annonse
Skrevet

herlig å få sove sammhengende! Har skjønt at vi er heldige med 6-9 timer sammenhengende nesten hver eneste natt!

Skrevet

Hvordan var det? Fortell fortell...

Jeg drømte i natt at jeg hadde fått sove 6 t sammenhengende, men det var bare tull... her er det opp hver tredde time.

Blir nok bra om en stund

Skrevet

Det var kjempe deilig, bortsett fra den ugne følelsen jeg fikk da jeg våknet halv fem og ikke hadde hvert oppe og gitt mat. Men lurer egentlig på hvor lenge han sov på morgenen, for måtte legge han igjen nå.

Vanligvis våkner han rundt 7 og vi står opp halv åtte, men i dag ble jeg vekket av telefonen 8:50, og da var han våken, lå og skravlet for seg selv.

Han fikk mat 5:30 og var våken en stund, våknet igjen rundt halv 7 og hørte han, fikk smokken og sovnet igjen ca kl 7. Så aner ikke hvor mye han har sovet mellom 5:30 og 8:50, men han var tydlig trøtt nå siden han sovnet.

Han får grøt til lunsj og kvelds, prøver å gi litt potet/gulerot men er ikke så veldig stas. Det var helt sikkert bare tilfeldig, regner ikke med at det blir sånn. Men har i hvertfall fått ordnet det sånn at han kun spiser i 1-2 tida og så igjen mellom 5 og 6.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...