Desemberprins kom 20des :) Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 jeg har vel vært litt for pågående slik at det har blitt ombestemmelser underveis og jeg begynte på pillen igjenn 3 ganger..... etter det lot jeg være å si noe, så på lørdag kom han og sa at han var klar for nr 2. Så ble vi begge enige om at vi venter til jeg har en mer sikker jobb (er i dag bare vikar fra mnd til mnd gjennim vikarbyrå) før vi setter i gang.Gir mye motivasjon for å søke på nye jobber:) Gleder meg kjempe masse!
Føken siruppsnipp Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Lykke til i prøveperioen! Håper spiren sitter med en gang! Hvor gammel er ditt første barn? Jeg har også begynt å "lage" barn nr. 2. Mannen her også har ikke vært klar før nå, vår er 3,5 nå. Så det blir over 4 års forskjell på de to om spire min sitter snart ;-) Og lykke til med jobbsøking!!
Desemberprins kom 20des :) Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 hun er 2,5 blir 3 i februar.Så det blir vel 4 år på de og:) tror det er en fiiiin forskjell:)
Føken siruppsnipp Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jupp, det er en flott forskjell!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå