Gå til innhold

Da var brudekjolen bestilt :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sammen med undeskjørt og en liten smakfull tiara :)

Hihi... men bestiller fra utlandet, så får bare vente og se hvor lang tid det tar før en dukekr opp på døren min her hjemme :)

Gleder meg værtfall :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihi..ja,ikke sant ;)

Bare synn jeg sikkert ikke passer den før i april eller noe. Tenker det er like greit å bestille den nå, passer den ikke uansett ;)

Bestilte fra www.shopofbrides.com

Syns de virket veldig seriøse, og som jeg skjønte det har de hatt store betillinger fra sverige, så om du bor der sender de den gratis, men når det er norge må man bet. 30usd for frakten. Men jør ikke noe det :)

Skrevet

wow!! de er jo drit billige da :) kan de sy lit på de her hjemme dersom de ikke passer helt liksom? hvilke bestillte du? vet du hva slags stoff det er??

Skrevet

Er dette ekte kjoler fra designere eller kopier? Fant liksom ingen navn på dem..

Skrevet

Tror nok bare det er kopier. Men det driter jeg i så lenge kjolen er fin ;)

Skrevet

Om du går inn på hjemme siden deres og,på venstre side, går inn på wedding dresses, så inn på bildet der det står WDI, så er min kjole til venstre på 4 rad av kjoler.

Er litt usikker på stoffet. Men tror det er litt typisk brudekjolestoff. Mamma mente det værtfall ut fra bildene (håper bare de stemmer)

Tenker at om det er noe feil på den skal jeg finne meg en sy kone å få sydd litt på den, det viktigste er at den ser ca ut som den skal.

Min er bestilt i str 12 som er ca 40 i norge, så tror den skal passe.

Men siden jeg får nr to i januar og kanskje ammer,kanskje ikke, i juli har jeg bedt om å få sydd en som korsett bak i stede for glidelås m/knapper. Ikke noe problem, fikk svaret på mail bare 30min etter jeg hadde betalt kjolen jeg.

Betaler ikke noe ekstra for at de skal sy korsett bak :) :) :)

Skrevet

Grattis:o) Er det ikke herlig å ha bestemt seg? Jeg hadde så sinnsykt vanskelig for å bestemme meg, men så fant jeg en av de tre jeg ikke klarte å bestemme meg for på finn til under halv pris i min strl og selgeren bodde fem min unna, da MÅTTE jeg jo bare velge den, he he;o) Blir bare mer og mer sikker på at jeg har valgt riktig - det er SÅ deilig:o)

Har du link til kjolen din da? *nysgjerrig*

Skrevet

Jeg bestemte meg da jeg så denne jeg ;) Var liksom ikke mer tvil da. Syns den er elegant, men samtidig så er den ikke for enkel heller.

Bare elsker den og kommer til å bli vanvittig skuffa om den er helt feil. ;)

Deilig du fant den på finn da....lett liksom. Da fikk du vel prøve den også før du kjøpted en tenker jeg?

Nei, det er deilig. Å tenk når alt faller på plass så deilig å tenke p åat kjolen henger der.

Har du kjøpt sko?

Jeg plages litt med det. Men gidder ikke stresse. :)

Her er link til kjolen. Må klikke på bilde under for å forstørre den, da ser man alt liksom ;)

http://www.shopofbrides.com/shopexd.asp?id=859

Skrevet

wow så bra! Den blir helt sikkert fiin, tittet der selv og det så veldig bra ut :) og billig a gitt!!

Skrevet

For en fantastisk fin kjole!!! Hold oss oppdater når du får den om den svarer til forventningene!!

Skrevet

Kjolen di er kjempefin!

Tusen takk for tips om den siden! Kanskje jeg finner kjolen min der også :o) Du måååå fortelle hva du syns om kjolen når den kommer da!

Vet du hvor den er laget? (Kina, Tailand..)

Vet du om de sender den som gave under 200 kr? Hvis ikke kan det fort bli en dyr kjole med tollen.....

Skrevet

Nydelig! Ser jo skikkelig flott ut da - og så til DEN prisen - håper den svarer til forventningene:o)

ja, fikk prøvd den - den satt som et skudd, behøver ikke gjøre noe med den:o)

Har ikke kjøpt sko - har et par sølvsko (vanlige pumps) som jeg kjøpte til et bryllup vi var i, i sommer. De var supergode å gå i, og det er jo viktig. Akkurat passe høye. Fargene våre skal gå i rosa, offwhite og sølv, så da passer søvsko godt;o) Var fine til kjolen også - så jeg tror jeg gjør det enkelt, og bruker de;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...