tante grusom master of law Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Kommer vel an på hvor du er butikkssjef. Jeg vet om tre stykker som er det og de tjener alt fra 280000-380000.
Husmor i jobb j08 + spire :) Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 ca 400 000. Du har ansvar for daglig drift. Personalet. Budsjett. Skiftplan ikke overstige timeantall. Så er det du som må på jobb dersom ingen andre kan.
lille je Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Min mann tjener rundt 500 000. Han har alt ansvar, personal, resultat, budsjett.ALT. Hvis alarmen går om natta blir han oppringt og må dit. Hvis ingen andre kan jobbe må han... Han jobber MYE.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Kommer vel an på.. Kjenner ei som er butikksjef på en bensinstasjon, og hun jobber mye (masse styr med personalansvar etc), men tjener ikke mer enn ca 350 000. Det syns jeg er lite når man legger i så mange timer!
Gjest Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 hahahaha så har du sånne som meg som enda ikke har tjent en krone. Mulig det er pga min formelle tittel som er styreformann:)
Fire småtroll Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Flere faktorer som spiller inn her, det er stor forskjell på å lede en stor butikk med mange avdelinger, 50 ansatte og en omsetning på flere titalls millioner og en liten butikk med fire ansatte og en omsetning på 3 mill. De tjener selvfølgelig ikke det samme.... Noen kjeder har butikksjefer nesten helt uten ansvar, alt fra vaktlister til annonsering skjer fra hovedkontoret, mens alle varene kommer fra et hovedlager og blir ikke engang bestilt, kommer bare automatisk etter å ha blitt trekt fra lagerbeholdningen da de ble solgt i kassa. Andre kjeder har butikksjefer som har alt ansvar for annonsering, vaktlister, fakturering, betstilling fra mange titalls forskjellige leverandører osv. I tillegg har jo butikksjefer bonus av overskuddet til butikken. Lønna kan ligge på alt fra 250.000 til nærmere enn mill.
Sessa ruger igjen... Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Det kommer nok veldig an på butikken man jobber i. Jeg tjente 310 000 og det var nok ganske bra i forhold til størrelse på butikk o.l. Som butikksjef har du ansvar for den daglige driften av butikken du jobber i, bemanning, budsjett, varelevering/bestilling/påfyll... Du har ansvar for å lære opp ansatte og følge opp at de gjør jobben sin og følger butikkens rutiner og at butikken til en hver tid er fristende for kunder. Du må følge opp kampanjer og sesonger. Alt i alt er det å være butikksjef veldig utfordrende og spennende, men til tider utrolig slitsomt og for min del var det umulig å kombindere med det å ha et familieliv.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Har en venninne som er butikksjef i en matvarebutikk, hun tjener rundt 320 000 kr, noe jeg egentlig synes er veldig lavt sett i forhold til arbeidstid og ansvar. Hun har ansvar for alle de ansatte, lønn, bestillinger, skaffe vikarer, opplæring, må være med på kurs og møter, stå inne for regnskapet osv.
mamman til gogutten Skrevet 15. oktober 2008 #10 Skrevet 15. oktober 2008 Er selv butikksjef, har hatt en årslønn på 600-700 000 inkludert bonus. Men myyyyye jobb!!! Fastlønnen er vel ca 350 000
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå