mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Ja for da hadde det vært mye enklere. Da kunne jeg bare stappet Knerten ned i posen på magen og vips kunne jeg gjort mange andre ting også. Jeg har nemlig en KoseKnert, som helst skal sitte på fanget og kose. Ikke noe galt i det, for jeg vet at når de er 6 så er det ikke sånn. Men hadde vært greit å få gjort noe også;-) Ja da, jeg overdriver litt, men ikke mye;-)
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Da kunne vi hoppet rundt sammen. For her er det ei lita frøken som har bestemt at hun skal være hjemme hos mamman idag. Så vi ligger i sengen ennå vi:-) Har spist frokost og nå er det Noddy og dibbing;-D Er det ferie så er det ferie. Og ute er det drittvær!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Ja det hadde vært noe:-) Men er det ferie så er det ferie, her har vi stått opp, men er i pysjen alle mann;-) Snart skal vi vel spise frokost, men guttene insisterte på å få frukt til barne-tv.. så da så;-)
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Ja,disse koseungene.Di er bare hærlig =) Her har mister Dibbekontroll våkna.Så nå er det bare å pakke sammen for meg =) Kos dere i drittværet,med ferie og det hele.Neste uke er det min tur!!!
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Takk for det:-) Vi skal snart ut og gå tur vi nå...må bare finne frem støvler og regnjakke:-) Ha en fin dag dere andre også!
Natteravnen* Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 he-he , kjekt med kose-knert så lenge det varer... c",)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå