Dr. Ypperlig Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Hvordan skal det gå i denne verden hvor kvinnfolk bryr seg om Jan Thomas og navnet på den nye babyen til Märtha og Ari? Alle sitter jo og ser på FEM og leser VG. Det er jo egentlig skandaløst. For en verden vi lever i... Tenker dere ikke på barna, kaffelattedrikkende sleskete feitrumper?
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hjelpe meg for eit spørsmål kom med noe bedre.....
Dr. Ypperlig Skrevet 30. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 30. september 2008 Ser du? Du har jo på toppen av det hele mistet evnen til å skrive riktig! Hvor faen er tegnsettingen din, kvinne? Slutt å se på TV, og les heller ei bok.
SNURF 5 GUTTER Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 HÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ Står i navnet di kvem du er Det er vel du som ser på FEM og leser VG Det er jo du som følger med på alt når du skriver om detta.......
mamsen :) Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Jeg elsker kaffe-latte, og er overhodet ikke feit over ræva.. :) Herregud, dette er det teiteste innlegget jeg har lest. Må være en spøk, visst ikke bør du kanskje løpe en tur, rope å skrike litt så får du ut litt jævelskap! Hmm, mulig jeg må droppe kaffe-latten og tv'n i dag, så jeg ikke blir slik en dårlig mor.... :):)
EnNySpire:) Skrevet 20. oktober 2008 #6 Skrevet 20. oktober 2008 Hva i alle dager er dette for et sitat?haha... Makan!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå