Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Muligens jeg spør dumt nå og helt sikkert ikke får noe svar da dette ikke er en veldig aktuell situasjon for mange, men prøver allikevel.

For en tid tilbake meldte samboeren min og jeg interesse for et pistolkurs...først nå har vi fått svar om at hvis vi ønsker å delta er det bare å melde seg på.....

Har jo i mellomtiden blitt gravid og lurer på om jeg kan delta.....kan det være skadelig på noe som helst vis??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan jeg aldri tenke meg skal gjøre noe. Kjør på!

Skrevet

jeg skyter selv (baneskyting med rifle) har begge gangene jeg har vært gravid gitt meg rundt UL tider da jeg ikke er helt sikker på de høye skuddlydene gjør med babyens hørsel i magen... og fordi når man ligger på magen og syter så stopper det seg selv hvor behagelig det er...

 

kanskje jordmor vet sånn i forhold til babyen og skuddlydene?!

Skrevet

en jordmor gikk ut i begynelsen av høst jakta og så følgene: Det er en del gravide som ringer nå om dagen og lurer på om de kan gå på jakt. Svaret er ja!

 

da kan du nok stå på en pistol bane å skyte med en liten fisert, for det er stoooor lyd forskjel på en pistol og en hagle skal jeg si deg. :)

 

her er linken til en debatt om jakt når man er gravid.

http://www.barnimagen.com/index.php/forum/thread/138599361

Skrevet

det er ikkenoe problem :) skyter selv pistol, og har sjekka det ut. lyden blir så utrolig dempet inni magen. men når du er langt på vei, vil du selv merke om babyen synes det er ubehagelig. skvetter den mye og sånn er det lurt å kutte ut de siste mnd..

Skrevet

Tusen takk for alle svar.

Jeg er jo bare 3 og en halv mnd på vei så da skulle det vel gå greit, så da gjenstår det bare å hoppe i det og melde seg på!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...