Gå til innhold

Det har starta på igjen her...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Høstforkjølelser i fleng.Nå har jeg slitt ei uke med feber og snufsing,som nå er hosting og feber.Har snart brukt opp en boks iinhalator.Å den er jo 200 doser.....Puster som en hval...

I går holdt jeg den minste av di nest minste hjemme med vond hals og rennende nese.Hun masa seg til skolen i dag,og det angrer jeg på..

For da hun dro oppdaga vi at det rant fra øret.Ikke vondt eller noe,men slik det pleide være da hun var mindre.Trommehinna er vel borte igjen,og verk rant ut.Ingen lukt av det,men vi har vært borti det så alt for mange ganger før.Så hun hyla seg til skolen,for her ville hun slett ikke sitte en dag til.KJEDELIIIIG.

Nå sliter jeg.Angrer så at jeg lot henne dra.Men skal ringe legen da,og høre.Ikke mye å gjøre nå som verket er rent ut,men alikevell...

Jeg hater det,for jeg vet at for hver gang så blir hørselen svekket..Å alltid ramler snellene ut.Derfor har di ikke satt inn nye heller.

Nei,ikke alltid lett å være mamma heller..usj

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du det er så farlig da hvis hun følte seg i form selv til heller å være på skolen. Hvis verken rant ut igår er det slett ikke sikkert at hun har noe utbytte av å være hjemme. Min erfaring har vært at så lenge de ikke har feber og selv vil på skolen så har de ikke blitt verre av det.

Håper det viser seg at hun har det tålig fint når skoledagen er over.

Det å være mamma er visstnok en øvelse i dårlig samvittighet og store bekymringer :-)

God bedring til deg også,- høstforkjølelser er noe dritt.

Snufs deg gjennom dagen og tull deg godt inn i pleddet med tekoppen du!

Skrevet

Det er ikke moro med høstforkjølelse, vond hals og dett dese! Vi har hatt det nesten hele gjengen her. Men nå er det over heldigvis. Varte 1-2 uker så bedret det seg.

Om frøkna di masa seg til skolen i dag, så er jeg helt sikker på at det går kjempefint. Barn som er syke maser ikke om skolen som regel og om hun hadde hatt veldig vondt hadde hun ikke orket!

Så får du bruke dagen til å gjøre noe annet hyggelig:-)

Har dere ikke høstferie der oppe denne uken? Neste uke?

Skrevet

Tenker mest på øret som renner jeg da.Men vet jo langt der inne at dette har skjedd ofte,så vondt har hun ikke.Ikke antydning heller.Var drittvær da di dro,men nå er det sol.Å med lue går det vel greit.

Liker bare ikke å vite at øret renner jeg ;o)

Hun begynte mase i går etter 5min.Da var hun ikke syk lengre....

Så det går vel greit.Bare jeg som er tullete her.

Høstferie fra neste uke!! GLEDER MEG!!!

Dagen blir som alle dager siste uke.Holder meg veeeeldig i ro.For da gjør det ikke så vondt.

Skrevet

Heisann! håper alt går bra med jenta, er vel kanskje frisk å fin ho no. Ellers vil eg sei lykke til med haustferien, og kanskje det blir mildt og fint vær no sjølv om det nærmar seg vinter. Vi har ferie neste veke også, største her gler seg veldi til å gjere rett og slett ingenting........

( men ho veit ikkje at eg har diverse barnevakt-planer for ho... sia barnehagen har to planleggingsdagar inn i den veka ;-) )

-satsa på at det går bra.....

c",)

Skrevet

Heisann =) Joda,hun fikk til legen og hun har ørebetennelse og sprukket trommehinne.Så her ble det medusin ja.Å jammen har hun ikke vondt å!! Rar den jenta,hehe.Ikke vondt før det sprekker,men etter..

Jeg gleder meg å til fridager.Å her skal INGEN få hvile på senga mer enn nødvendig.Har tenkt å grave frem kjellern og få di to like ned dit.Å flytte lille trass på eget rom...Jada,han sover enda inne hos meg..(hysj)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...