Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Har ingen venninne eller noen jeg kan dele dette med, så derfor kanskje det er godt å lufte tankene litt med dere i steden. Mannen min kom nemlig hjem fra jobben i går, og var veldig lei seg. Har sett at han har vært litt trist de siste dagene, en har trodd det har vært "hang over" etter at han var på fest i helgen.... Det viser seg være mer enn hang over. Han har festet og våknet dagen etter sammen med en dame. Påstår han ikke husker om noe er skjedd eller hva som er skjedd. Han gråt og gråt og var så lei seg. Han har litt lett for å drikke seg FOR full nemlig. Så han hadde vært hos legen og sjekket seg i går morges, og kom deretter hjem for å fortelle meg. Han hadde diskutert lenge med legen hva som var best; å fortelle eller ikke. Men han mente han ikke kunne holde det hemmelig for meg. Nå sitter jeg her og vet ikke helt hva jeg føler... Vi har en liten baby bare noen måneder gammel..... Jeg har ingen tanker om å gå fra ham, for jeg mener å kjenne ham så godt at han ikke har planlagt dette, eller har planer om å gjøre det igjen..... Men jeg er i et lite vakum føles det som. Som om jeg ikke vet om jeg skal bli skikkelig lei meg, eller om jeg bare skal blåse av det hele og komme meg videre....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Sender deg en trøsteklem. Håper dere finner ut av det og klarer å gå videre sammen.
Pappalille Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Auda =/ En vond situasjon for dere. Håper dere finner ut av det og at alt har gått bra sånn i forhold til sykdommer og slikt. Lykke til=)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Du er en sterk dame, det skjønner jeg utifra innlegget ditt. Mannen din er heldig som har deg! Og i det tilfellet du forteller, virker det som om det er det riktige valget og tilgi. Jeg har vært der du er nå, og det er en vanskelig og vond tid, men også en tid hvor vi kom nærmere hverandre enn vi noengang har vært! Vil annbefale dere å dra på familievernkontoret, det var vi. Hun som vi snakket med hjalp oss masse med veien videre... Det viktigste av alt er at du har rom for å bli sint, frustrert, hysterisk og det som er ti tiden fremover. Mannen din må tåle sinnet ditt, og vise at han tar annsvar for det han har gjort. Masse lykke til!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Sender også en trøsteklem. Dette er en situasjon jeg mang en gang har vært redd for å havne oppi også! Mannen min hadde også en tendens til å drikke seg FOR full når han endelig er ute (kanskje 4 ganger i året), og da har han null kontroll. En gang fikk jeg ikke tak i han før klokken 12 dagen etterpå. Da hadde han sovnet ved siden av en x-dame etter at de skulle se på soloppgangen. det ble en helvetes oppvask, og hadde det ikke vært for at et annet menneske hadde vært der også og kunne bekrefte (så godt det lar seg gjøre å stole på hva et annet menneske har og si, da) at det ikke hadde skjedd noe, så hadde det nok vært vanskelig å svelge. Men jeg valgte å satse videre, og å stole på han, men den x-damen hans har han ikke kontakt med mer, og jeg sitter med en klump i halsen de få gangene han er ute. Tror nok han fikk seg en real støkk den gangen, for han hadde ikke kontroll over hva som skjedde i det hele tatt.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Takk for trøst. At han tar ansvar har han allerede vist ved å komme seg til legen, og med en liten baby er det ikke aktuelt å gå fra ham. Men jeg kjenner jeg kommer tilå ha skikkelige "trust issues" når det kommer til å slippe ham avgårde på turer og fester alene framover. Tør ikke snakke med venninner om dette siden de kommer til å se mannen min mye, og jeg vil ikk de skal tenke på ham som " den utro typen" hver gang de ser ham....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Jeg er anonym over her, hu med den utro mannen. Nå er det 1 år siden det skjedde med oss, og min mann har fremdeles ikke vært på byen... Jeg klarer ikke tanken på det, han godtar det. Sånn er det bare hvis han vil fortsette å leve sammen med meg. Kjenner at jeg først nå klarer å tenke tanken på at han skal dra ut, 1 år etter. Jeg har masse trust issues, men nå i begynnelsen mener jeg du kan kreve av ham at dere spiller etter dine regler, det er du som skal lære å stole på han igjen. Syntes kjempesynd på deg, jeg vet akkurat hvordan du har det! Jeg spiste ikke, sov ikke, eksisterte bare i mange uker... Du har all min sympati. Lykke til
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Hvis han har for vane å drikke seg for full, da har han allerede et alkoholproblem- Ingen unnskyldning å skylde på fylla, men jeg ville gitt han en eneste sjanse. Og satt som betingelse at han aldri mere rører en dram. Punktum.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #9 Skrevet 30. september 2008 Syns han var kjempeflink som hadde dårlig samvittighet og fortalte deg det selv, slik det er opp til deg om du vil fortsette i forholdet eller ikke. Han har iallefall vist deg at du kan stole 100 % på han selv når han virkelig har tråkket i salaten. Tror nok du kommer til å bli skikkelig lei deg når det går opp for deg. Stor trøsteklem til deg.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Ville ha krevd en kraftig reduksjon av alkoholforbruket, sånn at det ikke skulle gjenta seg. Det burde han gå med på, synes jeg. Ellers må jeg si at det var en trist situasjon for deg å komme i, med en liten baby og alt. Han har ikke spurt hun dama om det hadde skjedd noe da? Ønsker deg lykke til, håper alt ordner seg til det beste.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #11 Skrevet 1. oktober 2008 HI her.... Nja, vil jo ikke sihan har et alkoholproblem. For han drikker jo ikke engang i måneden en gang. Men han vet ikke når det er lurt å stoppe når han er på fest med bare gutta. I andre sammenhenger så er han fornuftig med alkohol.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #12 Skrevet 1. oktober 2008 Han vet ikke hvem hun er! Husker jo ikke det han....for full. Kompisen hans hadde snakket mest med henne den kvelden, men han har verken navn eller nummer.... Han var forresten like ille, og han har også sambo og barn... og skal ikke fortelle det....
Sofia-hjertet mitt<3 Skrevet 1. oktober 2008 #13 Skrevet 1. oktober 2008 Huff, trist å måtte oppleve noe sånt. Tøft av deg å tilgi han. Jeg hadde aldri klart det. Men han burde ikke drikke om han ikke har kontroll. Og det er ikke snakk om at du skal nekte han, men han skal velge det selv, om han har den minste respekt for deg. Fylla er ingen unnskyldning.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #14 Skrevet 1. oktober 2008 det er mulig mannen din ikke planla dette, eller husker at det skjedde og at han er oppriktig lei seg. men uansett, jeg hadde ikke greid ha en mann som ble så full at han glemte at han hadde en kjæreste han elsker ig kunne gå til sengs med en annen dame. beklager, var kanskje ikke det du ville høre. utrolig lei situasjon for deg. håoer du finner ut av det
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #15 Skrevet 1. oktober 2008 Hvis han gjør slike ting i fylla, tror jeg ikke han bør røre alkohol. For meg hadde løsningen blitt å tilgi ham, og kreve at han ble avholds.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #16 Skrevet 1. oktober 2008 Jeg har opplevd lignende.. Må si at evt "vitner" som kan bekrefte osv, må en ta med klype salt, det "vitnet" i tilfellet mitt var faktisk på min x-sin side (loyal til han) og gav meg feil info for å dekke han.
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #17 Skrevet 1. oktober 2008 Får håpe at hun ikke kommer om 9 mnd og krever barnebidrag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå