Gå til innhold

Til dere som er redde fordi symptomene er fraværende en stund....

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært veldig bekymret fordi jeg har så lite symptomer, men det skal vi ikke være. Vi er bare heldige. Det er 85% sjanse for at alt går bra når graviditeten er mellom 4 og 12 uker, og det er jo ganske mye. Jeg har til tider ønsket at jeg var kvalm og at det eneste jeg ville var å sove, men vi er jo bare hedlige hvis vi slipper. Jeg har vært redd for at puppene ikke hadde vokst noe, men gå å se i speilet jenter, de vokser, det er bare ikke så tydelig med en gang :-). Jeg er 8+1 i dag og har en veldig positiv innstilling. Stå på jenter, det går bra med de aller fleste!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er så enig med deg! Skjønner godt at mange savner tegn på at de er gravide, men flere av disse symptomene er rett og slett pyton. Har slitt med kvalme og noe oppkast siden uke 6, og er nå sjeleglad for at kvalmen er avtagende. Den dårlige formen har tatt tankene bort fra det positive som er i ferd med å skje og jeg har virkelig gravd meg ned en periode. Er sykemeldt på andre uka nå. Jeg vil gjerne miste kvalmen helt nå, slik at jeg kan fungere normalt igjen. Og ikke minst, begynne å glede meg over det som skjer inni magen. Mange jeg har snakket med skjønner rett og slett ikke hva jeg snakker om når jeg sier jeg er dårlig, da de aldri har opplevd dette i noen av svangerskapene sine. Nei, nyt den gode formen og pust ut, det er visst like vanlig som å være dårlig i mange uker.=) Lykke til!!

Skrevet

Vil bare si at jeg mistet alt av symptomer da jeg var omkring 6-7 uker på vei. Og da ble jeg redd, for hadde opplevd MA før, og trodde det samme skjedde igjen. Men leste en del innlegg her inne, og det er visst ganske så vanlig å miste symptomer rundt den tiden. Så dere kan ta det helt med ro. Selv om dere ikke føler dere særlig gravide, så er nok spira på plass.

Hadde litt mer symptomer senere i sv.skapet. Har nå en nydelig datter.

Dette går nok bra skal dere se! Lykke til, og nyt symptomfrie dager :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...