Gå til innhold

For en nedtur:/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har helt siden eggløsning følt at jeg har vært gravid, men fikk bare negative tester, bortsett fra to svaaakt positive, den siste senest i går kveld. Men nå har mensen kommet, 10 dager på overtid:( Skikkelig nedtur:/ Var bare 1pp. , men det måtte ha klaffet nå eller på neste nå, ellers blir det kræsj med bryllupet vårt. Begynner å frykte at vi ikke får til før etter bryllupet nå da, og at det ikke blir ny baby i huset før 2010!:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så leit da:((

Fikk TR idag jeg og.. hadde også en følelse av at det hadde skjedd noe spesielt denne mnd men neida. Vi har akkurat gått inn i 5pp.. Trodde aldri i verden at det skulle ta så lang tid (sluttet med pilla i januar).. Føler meg skikkelig utålmodig om dagen.

Har dere barn fra før? Det har ikke vi. Håper på at jeg snart skal få bolle i ovnen, vi skal gifte oss i 2010:) og det hadde passet bra med en liten en innen 2009.

Krysser fingrene for at det skal sitte en spire før 2008 er omme.

Lykke til!

Skrevet

Vi har barn fra før ja, 2 stk faktisk:) Så vi er heldige:)

Skjønner at du er utålmodig ja, man vil jo gjerne at det skal sitte på første forsøket, hehe:) Men det kan vel ta litt tid hvis du har gått på pilla lenge kanskje?:)

Vi skal også gifte oss i 2010, i januar:) Så hvis det ikke klaffer nå snart så må vi vente til etter det:( Orker ikke være gravid eller ha nyfødt baby i bryllupet. Har vært så dårlig i de forrige sv.skapene så jeg tar ikke sjangsen på at det skal være sånn i bryllupet;) Når i 2010 skal dere gifte dere da?:)

Skrevet

Ja da er dere heldige:) Skjønner godt at dere ikke ønsker å holde bryllup hvis du akkurat har født eller fortsatt går gravid. Det samme tenker jeg/vi. Min kjære fridde i mai, men siden neste år er fullt opp av store dager (50 års dag, konfirmasjon, 25 års bryllupsdag o.l...) og siden alle er i min nærmeste familie så fant vi ut at sommeren 2010 passer fint. August har vi tenkt foreløpig:)

Hvor i landet holder dere til??

Klem

Skrevet

ja, syntes det er greit å ikke være gravid og sånn når vi gifter oss, er derfor vi ikke har gifta oss før, hehe, sambo fridde i oktober 06, rett før termin med 1.mann, og siden vi har 2 tette så har jeg nesten vært gravid+ hatt liten baby siden da:) I år har søstra mi giftet seg+ at vi har hatt diverse 50 års dager, så da blir det utsatt med bryllup:) Greit å ha litt tid på seg til å planlegge og, så 2010 er bra:)

Vi holder til på østlandet heter det vel, buskerud:) Dere da?:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...