Gå til innhold

vogn i nord-norge....what to do???

Anbefalte innlegg

Skrevet

hat teutonia mistral 07 modellen....og jenta mi blir to år i november.....

dn har også softbag....men jeg kan ikke finne bøylen som skal være over fotene når den brukes kun som sportsvogn.....tror den er blitt godt forlagt i en eske....:-S

meen tingen er den....jeg har ikke bil.....det kn til tider være mye snø...men skjelden...er mer glatt og sørpete herpå vinteren......og vogna er stor og god å trille i sånnt føre....meeen den er ett blodslit når jeg skal i bilen til mamman min feks......da må jeg av med alle hjulene osv.....(ja mamma har liiite bagasjerom)

såååå eg vurderer å selge og heller kjøpe meg en lettere god vogn som tar miiindre plass i bilen men som samtidig er god å trille i vinterføret her......

ville dere gjort det? eller ville dere venta til etter vinteren? klarer ikke helt å bestemme meg.....er jo kjekkt å kunne skifte kjøreretningen så fort og enkelt.....eller er kansje ikke det så viktig nå når hun er bllitt så stor??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig glad i vogner som kan brukes begge veier, men har nå endt opp med den vogn hvor hun kun kan sitte fra meg. Og hun bryr seg ikke. Blir hun lei av å se på alt og alle, så setter hun seg godt bak og snur ansiktet til siden.

Jeg er glad i trehjulsvogner da, så jeg ville sett på det.

Gt Safari, OTH, Easywalker, TFK Joggster Twist, Phil&Teds, Babyjogger.

OTH blir lang sammenlagt, men lav. De andre blir noe kortere men da også litt høyere.

Vet ikke hvor mye du bruker vogna og hva du er ute etter, men her er noen forholdsvis lette vogner/triller.

Brio Race, DBS Compact, Teutonia Timmy, Emmaljunga Scooter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...