1liten og en på vei Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Vet noen om gode tips til å få litt fortgang på dette, er så lei av maseriene og usikkerheten, har termin på søndag. var sikker det var i gang på lørdag, men har dabbet helt av. Prøvd det meste av spisetips, gått masse tur,vasket ned hele huset. he he litt desperat:)
tullemimor Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 hvis du har tilgang til badekar, fyll opp med varmt godt vann og litt skum(for kosen sin del;)og hopp oppi:) ha kald drikke ved siden av:) hadde 3 netter m maserier sist gang og fra kontroll på sykehuset i 11 tida til 19:30 tida, da vi dro inn hadde det ikke skjedd en puck! JM mente det var fordi jeg kanskje ikke klarte å slappe av ordentlig og anbefalte badekaret, der hun mente jeg burde sitte i minst 1-1,5 time for effekt og det funka fint! de tente lys og vi kosa oss jeg og mannen(satt ved siden av å holdt meg selskap og skjenka vann i glassa våre) etter 1,5 time hadde riene tatt seg opp og blitt mere effektive:) 4 timer seinere var gutten vår født:) ellers har jeg hørt at et vaaaarmt fotbad kan funke eller sex da lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå