Libido- Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Jeg trodde jeg viste alt om øyebet. etter utallige runder i fjor. Men nå er jeg ikke så sikker lengre.. Våknet en time etter at jeg hadde lagt meg, av at det svei og klødde på øyet. Akkurat som det har kommet såpe på det. Så jeg sto opp å skylte øyet i lunka vann. Ble litt bedre og sovnet. I dag er det ganske rødt og vannsløret som ved vanlig betennelse. Bortsett fra at det var veldig lite puss. Kun litt i øyekroken. Men det rare er en hvit/gul flekk (på størrelse med en halv lillefinger negl) som det er en liten hevelse på, på det hvite i øyet. Kan det f.eks være at jeg har fått krem på øyet? Smurte meg med krem i ansiktet på senga før jeg la meg. Men synes det er rart jeg ikke reagerte med en gang.. Skal seff ringe lege nu kl 08 men er jo greit med litt hobbydiagnoser =) Så er det jo litt skummelt når det har med øynene å gjøre..
SOL*SOL Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Har aldri hørt makan ...hva sa legen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå