Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #1 Skrevet 30. september 2008 Idag skal jeg ta abort. Har hele tiden vært 100% sikker, men nå kjenner jeg et snev av tvil.. Uff, så jeg gruer meg, har ikke turd å nevne det til en sjel heller, er så redd for å bli stemplet som "hun som tok abort". Han som er barnefaren vet at jeg skulle ta abort, men så fikk jeg fnatt for at han skulle fortelle det videre, så jeg fortalte han at jeg hadde mistet. Var ikke mye støtte å få fra han, så tviler på at han hadde stilt noe mer opp for barnet. Heldigvis har jeg verdens nydeligste datter fra før, kunne aldri vært foruten henne, og jeg finner mye trøst i henne om dagene:)
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Hvis du tviler, så la være! Hvis det er noe som helst tvil nå, tenk deg da om 1 år, 5 år...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Håper jeg ikke er for sent ute! Ikke gjør det! Tenk på det bittelille uskyldige barnet inni deg, vil du ikke gi det sjansen til å leve? Vet det er vanskelig når barnefar ikke vil stille opp, men du har sikkert familie og venner du kan støtte deg til? Tenk hvor glad du vil være om noen år, om du beholder barnet. Ikke bare om noen år, men om noen måneder også, når du kjenner den lilles første spark, eller når han/hun ser opp på deg etter fødselen - totalt uskyldig og hjelpesløs og full av tillit til at akkurat du vil elske og beskytte den. Tenk deg om, for undersøkelser har vist at selv bittesmå fostre kjenner en enorm smerte når de blir abortert. Man har klart å filme slikt, og de små åpner munnen sin som om de prøver å skrike ut sin ufattelige smerte i det de blir frarøvet livet...... Tenk deg om, selv om barnefar ikke vil ta ansvar, er Norge et sivilisert samfunn som tilbyr støtteordninger til modige og sterke kvinner som vil gi sitt ufødte barn livet i gave!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Stå på! Dette klarer du! Dette er nok en veloverveid avgjørelse fra din side høres det ut som og da er det lite sannsynlig at du vil angre i ettertid.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 HUff.. Håper du valgte det som var rett for deg. Uansett ikke enkelt dette. Masse lykke til uansett hva du bestemte deg for.. Klemmer
maimamma:) Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 skjønner ikke vitsen med sånne innlegg jeg! er du stolt og må fortelle eller leter du etter sympati???? det får du hvertfall ikke fra meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå