Gå til innhold

Hvordan gi bort kattepuser:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Katten vår fødte 9 kattunger 1.juli.

Og vi har hatt annonser i avisen, satt opp lapper her og der, og fått gitt bort en del. Men enda var det igjen 3 kattunger i dag. Ingen har ringt på lenge, og jeg skrev derfor en email til dyrebeskyttelsen i dag, om de kan ta dem. Jeg kan jo ikke ha alle disse kattene (jada, kattemor skal steriliseres)

;o)

Så i dag, etter skoletid, stilte 10 åringen min seg opp med en diger plakat ved veien:

FREE KITTENS!

(uten min viten!)

Med det resultat at en dame stopper, som har tenkt å ha katt i 2 mnd, men ikke funnet en kattepus enda. Før i dag.

Og en mor stoppet med sine to døtre, og kunne fortelle at deres kattepus ble påkjørt i morgest, så de syntes det var så sårt...og når de så plakaten og gutten, tenkte de at det kanskje var like greit å skaffe en ny tvert.

Og da de får se de hvite kattene med den lille flekken på hodet, begynner de nesten å¨gråte! Reinkarnasjon av den katten som ble påkjørt! Prikk lik! Så da fikk den katten også et nytt hjem

Sånn kan det gjøres:

Gutt med plakat ved veien =o)

Nå er det bare 1 pus igjen, som MÅ ha nytt hjem så snart som mulig.

Og jeg tenker noen stopper i morgen ;o)

Han vil prøve enda en dag før han gir seg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe for en koselig historie!!! håper den siste kattungen finner et fint hjem også :) tvi tvi!

Skrevet

Ja, jeg håper den "går" i dag..

Fant kattebæsj et sted jeg ikke vil ha det i går...enda så flinke de har vært til å gå i sanden sin, så har det glippet de siste dagene. Så de trenger et hjem, hver for seg, som kan ta seg riktig godt av dem. Hittil har alle vi har gitt bort kattene til virket veldig oppriktig og "ordentlig".

Han prøver nok plakaten igjen i dag etter skolen ;o)

Skrevet

Så søt gutt du har, og effektiv også!! Godt noen av kattepusene deres har fått nye hjem, og lykke til med sistemann!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...