Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Fødte for ikke så lenge siden og er alene med 3. Eldste går på skolen alt. Syns det er utrolig tøft. Jeg gikk fra mannen min fordi han hadde ei "venninne". Nå har vi bestemt oss for å skilles til våren når vi kan det. Det er ingen fremtid for oss sammen hvertfall. Mange tanker rundt dette å ha barn sammen men ikke kan bo sammen. Og hvordan vil fremtida bli? For meg og for barna? Vi vil få det bedre av noen grunner, men jeg føler meg så utrolig ensom... Selvom han kan jo ikke ha vært så veldig gla i meg etter flere år og så går han og finner seg ei annen...
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 Trist å høre. Jeg tror mange holder sammen pga barna. Et par jeg kjenner skal nå gå fra hverandre etter 12 år sammen - de har en datter på tre. Det viser seg at de hver for seg hadde tenkt å gå fra hverandre før barnet ble unnfanget - men så ble hun gravid og de forstatte et dårlig forhold, dog med en tredje person inni bildet. Tror det bare er så komme seg videre. Han kan umulig være noe særlig til godt parti for denne venninna si; hva skal man med en mann som stikker fra tre barn, hvorav den yngste er nyfødt! En slik mann ville ikke jeg hatt om det så var siste ledige mann på denne planeten.
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Hei:) dette hørtes tøft ut, men syns du er veldig tøff som "tør" og respekterer deg selv nok til å gå ut av det allikevel... hvor i landet bor du? kanskje vi kan hjelpe hverandre litt:) er selv alene med to små og "kjenner" ingen andre alenemødre, noe jeg savner....
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg aner ikke om de er sammen nå eller hva de er, men jeg mistenker det, og hun ga seg ikke skjønner du, selvom hun fikk vite at jeg var 10uker gravid da jeg fikk vite om henne.. Det er ufattelig trist. Jeg vet jeg har det bedre uten han, dette er egentlig bare det som skulle til for å få åpna øya mine- jeg burde gått for 2år siden, men jeg greide ikke. Og nå har jeg 3 barn. Abort var aldri noe alternativ for meg og det var ikek planlagt å få nr 3 for å si det sånn.. HI
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Hei! Bor i Akershus, ikke langt fra Oslo. Du da? HI
Anonym bruker Skrevet 1. oktober 2008 #6 Skrevet 1. oktober 2008 Hei:) Det gjør jeg og! Ikke langt fra Lillestrøm...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå