LillyMy+1<3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Hvor lenge tok det før dere ble gravide igjen etter en MA? Hadd utskrapning 1. sept, så går å venter på mensen. Vil jo såklart bli gravid igjen så fort som mulig..
kyllerylle Skrevet 30. september 2008 #2 Skrevet 30. september 2008 hej du trist at høre at du havde en MA. Kan glæde dig med at fortælle, at min veninde var gravid 1 pp efter MA. Jeg selv er nu gravid 6pp efter MA i 12 uge, men ammer en del og har en ide om at det har gjort det lidt sværere at blive gravid. Held og lykke med at blive gravid igen!
Anonym bruker Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Har hatt to MA og fikk begge gangene mensen omtrent på dagen 6 uker etterpå... mistet siste gangen i mai og fikk mensen i juni... prøvde ikke ved første EL men gangen etter og ble gravid.... tok positiv graviditetstest i august.
Annabeth Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg hadde en sa og ble gravid rett etterpå:-))))
Annabeth Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Vet forresten ikke om det på det området er forskjell på ma og sa... Men masse lykke til!!!!!!!!!! har hørt man lettere blir gravid etter en abort, så det er jo noe iallefall.. stemte for meg, håper bare det går bra denne gangen, vet hvor kjipt det er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå