Gå til innhold

Er så slapp... er det flere som er?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er nå 6 uker og jeg er så utrolig slapp. Orker ingenting. Har mest lyst til å ligge i sengen hele dagen. Absolutt ingen overskudd. Er det noen som har det sånn? Jeg er svimmel hele tiden og serveldig blek ut. Tok en hb(blodprosent) test og den var normal (12,8). Sjekket blodsukkeret som også var normal. Har bestilt time til lege i slutten av oktober, men lurer på om jeg burde dra dit litt før?

Mann og barn er veldig forståelsesfulle, men jeg var absolutt ikke slik i de forrige svangerskapene( har 2 barn)

Litt rådvill og bare veldig sliten....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også veldig slapp, er 7+5. Kvalmen har stått på noen uker, og bruker mye energi på det på dagtid. Utover kvelden er jeg veldig slapp og orker ingen ting. Ligger for det meste på sofaen å "komanderer" samboer rundt ;) Han skjønner meg godt, så tar det ikke ille opp.

Får ikke i meg så mye mat, så er nok derfor jeg er slapp. Prøvde meg på litt blomkålsuppe før jobb kl 16, orket nesten ikke løfte skjeen.

Har enda ikke vært hos legen, men første kontroll er på mandag 6.okt.

Skrevet

Jeg kjenner meg godt igjen, men jeg har vært akkurat like trøtt de to andre gangene. Det eneste jeg ønsker er å ligge på sofaen og slappe av, men det går jo ikke med to andre små barn:) Eneste trøsten min er at det går over. Jeg er nå 5+3.

Skrevet

Me too... Har ikke overskudd til en dritt, og det er ganske kiipt når en har to barn som tripper rundt en... med nr en var det liksom bare å legge seg ned på sofaen når det var ønskelig, men nå er det bare å fly rundt i halvsvime og gjøre som ungene befaler..hehe! Trøsten er jo som du sier, at det går over og at nurkert faktisk er på vei ! :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...