Mazza** Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Trenger votter til en 1 åring, hva skal jeg kjøpe?? Forslag mottas med takk
Odine! Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Polarn og Pyret sine votter. Strikka votter under regnvotter.
Libido- Skrevet 30. september 2008 #3 Skrevet 30. september 2008 Ble anbefalt hestra her inne til guttungen i fjor vinter. Da var han 1,5 år. Har ikke hatt bedre votter, hverken før eller siden =) De er veldig varme og har utrolig god bevegelighet til så små fingrer. Fås vel i alle sportsbutikker.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Enig med "Libido-" Hestra har de aller beste vottene til små barn! Brukte "Primaloft" når hun var veldig liten (1-2 år) og gikk over til de med ullfor når hun ble større (de er nok litt stivere....)
Spente med nr 3 i vente... Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 veldig fornøyd med hestra... har ett par selv og..., kjempe goooode...... ) de beste vottene jeg har hatt... )
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Jeg anbefaler også hestra. De er myke og varme. Og lette å ta på. Greit med votter som ikke er for stive slik at de klarer å bruke hendene.
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Som de fleste andre her så er Hestra vottene med ullfor og langt skaft de aller beste vottene vi har hatt. Varme, vanntette, enkle å få på, og godt gripetak for snuppa :-)
lille je Skrevet 30. september 2008 #8 Skrevet 30. september 2008 Noen som vet norske nettbutikker som har disse vottene? Det er tydeligvis et must-have til vinteren:) ELLER noen som vet butikker i Trondheim som selger dem???
Hønseføtter og gulerøtter Skrevet 30. september 2008 #10 Skrevet 30. september 2008 Det har vi også gjort :-)
Mazza** Skrevet 30. september 2008 Forfatter #11 Skrevet 30. september 2008 Supert jenter!! Da blir det garantert hestra votter hvertfall.... har allerede kjøpt et par reima tec...aner ikke hvordan de er da...
Honningmelon Skrevet 30. september 2008 #12 Skrevet 30. september 2008 Hvor mye koster Hestravottene i forhold til Reima da?
Mazza** Skrevet 30. september 2008 Forfatter #13 Skrevet 30. september 2008 Aner ikke pris på hestra, men reima kosta 219 kr, så det var jo dyrt nok det....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå