Gå til innhold

Ny her :)


Endelig gravid igjen*klarforny

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om jeg skal flytte inn her hos dere snart, har vært her før for snart 2 år siden, men da endte tiden min her ganske vondt. Vi hadde et år prøvd å bli gravide, men ingenting skjedde, ingen liten svak råd strek eller noe, bare mensen mnd etter mnd. Så dro mannen min til legen for å få henvisning til Dr. Purvis, noe som gikk helt greit etter som jeg har barn fra et tidligere forhold (vanlige å præve minst 2 år før utredning) Resultatet som tilbake til oss var ikke lysting, ingen naturlig mulighet til å bli gravid, så derfor la vi bare lokk på det hele.

Men nå er vi klar igjen, men med et lite annet utganspungt, vi skal til Danmark for å prøve en av de fertilitets klinikkene. Så i morgen skal jeg ringe fastlegen min for å få henvisning ttil gynokologen, VI SKAL PRØVE IGJEN, ja veit jeg ropte, men jeg er så spent og glad, håper vi ikke trenger å dra opp og ned så mange ganger, men realisten i meg sier at vi må nok det. Men vi skal prøve å bli gravide, så jeg traller og synger her nå ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei,

jeg er inne her hver dag og ser om det er noe nytt, litt flaut å innrømme det siden vi ikke er aktive prøvere selv enda, tror ikke det er sunt men..

De fleste innleggene leser jeg bare uten å svare, men ditt var så spennende at jeg ikke kunne dy meg :) Det må være utrolig godt etter så lang tid å få en mulighet til å prøve igjen med store muligheter for at det klaffer! Mulig det er for personlig, men du må bare velge å ikke svare hvis du vil; er det en fertilitetsklinikk som bruker samboeren sin prøve, eller er det donor?

 

Jeg og mannen min har planlagt å prøve i januar/februar, selv om begge to er veldig klare for å prøve med en gang. grunnen er at det ikke passer med jobben nå, passer egentlig ikke helt før til sommeren, men vi klarer ikke å vente til det...

 

Lykke til, håper det fester seg et lite gullkorn hos deg snart :)

Skrevet

Hei det gjør ingenting at spør rett ut vel ;) Jeg har så og si lagt ut hele historien her nå. Men nei, er ikke min kjæres sperm vi buker, vi kommer til å bruke en donor, men en anononym, da vi ikke ønsker noe innblanding fra han senere i livet. Vi har vår egen lille familien her nå, men ønsker oss bare så gjerne et eget lite gullkorn som du sier.

Ang dene klinikken vi skal bruke så er det enten Stork eller Vitanova.

 

Men takk for lykke ønskningene, vi gleder oss alle hjemme og på en liten baby igjen :)

 

Og kjøttkaka, takk fra deg og, koselig å få bli kjent med dere her inne igjen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...