Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Må nok male litt og diverse, og lurer litt på hvordan dette er med tanke på at jeg er gravid`? Har også kjøpt sånn maske man har forran munnene - ikke at jeg vet om det hjelper eller noe men.. Malingsmerket er Jotun vertfall. Det jeg lurer på er, om det ikke er lurt at jeg står og maler kommer vi til å rive hele tapeten som er på rommet og tapetsere med ferdigmalt tapet. Men man trenger jo da likevel lim til veggene og grunning..
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Dersom du bruker vannbasert maling(som er det vanlige i dag), så har det ingenting å si:) Det er ikke tynner i den, og det er det som er det farlige i oljebasert maling. En går mer og mer over til vannbasert maling i alle typer maling, nettopp for å fjerne giftene mest mulig. Det står på hva malingen er, og gjør det ikke det, så se at den går å fjerne/blande ut med vann. Dersom den kan fjernes/blandes ut med White Sprit, så er det oljemaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå