Dozer Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Vi leier ei rønne av svigers til blodpris. Jeg har hatt lyst til å flytte leeenge, men mannen vil helst bo ved siden av mamma og pappa. Nå hadde jeg funnet en leilighet som er billigere, litt mindre, men i perfekt stand. Her har vi ikke et skikkelig bad, rør som ikke er i orden, en fuktig kjeller, vinduer som råtner og utvendig er det heller ikke bra. De har begynt å rive av panelen fordi de skulle isolerer på nytt siden det nesten ikke er isolasjon i veggene her, ergo er det KALDT, men nå har det vært sånn siden tidlig i sommer og det skjer ikke noe mer. Men full husleie...det skal de jo ha. Derfor er jeg nå mer enn klar for å flytte. Problemet er jo da at han nekter for han vil bo ved siden av dem og hvis vi flytter vil jo de sitte med lånet på dette huset, men det er da pokker ikke vi som har kjøpt det huset her. Det er da vel ikke vårt problem? Og bare det at de tror at de ikke klarer å leie det ut hvis vi flytter burde da si litt. Skal mvi bare godta at ting ikke er i orden vi da? Jeg er mer eller mindre klar for å bare flytte og se om han kommer etter eller om han faktisk velger dem foran oss! Men det er kjipt det også for jeg er faktisk ikke sikker på om han ville kommet etter. Her er det bare snakk om 1 km i avstand så det er sagt! Nå har eldstejenta vår fått astma og jeg tror det har noe med huset å gjøre. Det er fuktig i kjelleren og det er noe som vokser oppover veggene, men de nekter jo så klart å få sjekka hva det er! Blir så frustrert at jeg snart ikke vet hva jeg skal gjøre. Hadde jeg vært sikker på at han ville blitt med oss hadde jeg flytta for lenge siden, men hvis han ikke gjør det.....hva da?
UnePune äntligen hemma! Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde nok fløtta ja. Hadde ikke gubben min flytta etter, vil han vel ikke være gubben min lenger da...tenker jeg. Frekke svigerfoeldre du har!
Dibberinnen Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg hadde definitivt flyttet, og signerer UnePune. Hvis han nekter å flytte fra foreldrenes rønne og EN kilometer lengre bort, da hadde jeg begynt å lure på om han var interessert... Syns absolutt du burde flytte når datteren deres til og med har fått astma. Det er trist hvis mannen din ikke ser det..
Gifteklar:0)) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Stemmer også for at du burde flytte. Og om han ikke kommer etter, da burde du virkelig vurdere om det er noe å satse på. Om han velger foreldrene fremfor deg og ungen.
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Det er uforsvarlig av dere å bo slik, flytt du først da, så for du se om han kommer etter. 1km unna herregud, det er helse i fare her jo!!!
Dozer Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Da er det ikke bare jeg som er gal ihvertfall! Har så lyst til å flytte, men så er det jo det at jeg er jo glad i han og det er jo så klart ungene også. Føler jeg tar fra dem pappan dems hvis jeg flytter og han ikke flytter etter!
Sivalur Skrevet 30. september 2008 #7 Skrevet 30. september 2008 Det er vel ikke du som tar fra ungene pappaen - det er pappaen som ikke stiller opp for ungene sine i tilfelle!! Når et barn får astma, og man mistenker at det kan skyldes sopp i leiligheten - da skal barnets hensyn settes først!! Ikke hensynet til økonomien til foreldrene. Vrien gubbe du har.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå