mei&mi + marcus :) Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Alt er bare fælt for tiden...... Griner for den minste lille ting. Er mistenkelig og sjalu på alt og alle. Stresset hele tiden. Tenker på alt som skulle vært gjort, men klarer ikke gjøre noe. Får ikke puste bare jeg tenker på det. Støvsuget og ryddet i dag, helt ødelagt i ryggen nå.. Er kjempeglad for å være gravid og kan nesten ikke vente til jeg får holde lille gutten min i armene! Men det er bare alt dette som følger med. Føler meg utenfor alle steder.... Barnefaren lever sitt eget liv og inkluderer meg ikke i noe.. Har bare lyst å skrike høyt!!!!! Noen andre som er skikkelig deppa for tiden?? Er forresten 28 uker i dag...Har ikke vært så gale før nå. *klageklage*
Umpa-Lumpa-Tykk rundt rumpa Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Er det noe trøst så er jeg skikkelig snodig for tiden også. Går rundt og er sinna hele tiden. Koker inni meg for ingenting, og jeg er i uke 9... Satser på at hormonene stabiliserer seg snart... Lykke til !
2008-2012-2015engel-2016? Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Jeg er i uke 32 og er helt i fra meg for tiden.. Har hatt det slik i ca 2 uker nå. Redd for alt og blir fort lei meg. Helt grusomt og håper virkelig det går over snart..
isi* med liten januar spire!! Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Heihei. Jeg også helt uten energi eller lyst til noe. Gleder meg også fryktelig til jeg får holde og dulle med lille gutten min. Men jeg er lei meg. Har kort lunte. Irriterer meg noe grenseløst over enkelte folk uten grunn og føler selv jeg er begynnt å bli paranoid hehe. Tolker alt det min kjære sier mot det negative å noen dager bare griner jeg. Sover veldig dårlig pga svangerskapskløe, så ikke sovet skikkelig på nesten 2 mnd. Kan ha noe med det ang hormoner å gjøre =) er forresten 25 uker. Håper det går bedre med oss alle snart =) Å at kjæresten din HI begynner å inkluderer deg mere snart. Da blir det nok bedre =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå