Gå til innhold

30 dager til termin og har ikke kjent en eneste kynner jeg!!! Flere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke kjent antydning til det siste ukene engang! Hadde kanskje 5 stk som jeg kjente såvidt for 2-3 uker siden, men ingenting etter det...

Begynner å få litt hetta for at kroppen min ikke skjønner en tøddel av hva som foregår, og at jeg risikerer å gå laaangt på overtid... Det er HELT uaktulelt, for babyen er allerede estimert til 17% over gjsnittet, altså ca 4,1 kg ved termin.. Jeg er bare 158 cm, så jeg synes helt ærlig det er nærmest naturstridig at jeg skal få en så stor baby... :o/

Noen som har det som meg?

Eller som har født før uten å ha kjent noe særlig tegn på forhånd? *håpe håpe*

(",)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he :)

Jeg kjente ikke noe til kynnere sist, men hadde en super fin fødsel nesten 4 uker før termin . Gikk på 6 timer

Kjenner ingenting til kynnere nå heller, er like langt på vei som deg.

Vi har bare kropper som er perfekte for dette her så de trenger ikke trene:) neida.

Husk at vektestimering er rimelig unøyaktige greier.

Skrevet

Hei! Under mitt forrige svangerskap hadde jeg ikke en eneste kynner, men gikk ikke mer enn et par dager på overtid. Kjente heller ingen spesielle tegn dagene før fødsel.

Det finnes sikkert også dem som føder før tiden uten å ha kjent kynnere. (her i familien går det visst litt i arv å føde på overtid..) Så bare ta det med ro, det går seg nok til! Lykke til:)

Skrevet

hei.

jeg er 2 dager på overtid og har hatt en natt med kynner for ca 3 - 4 uker siden. men en så lenge ingen tegn på at denne lille vill ut.

Skal på kontroll på sykehuset i morgen, siden min "lille" gutt er estimert til å være 36% større en normalen. Håper virkelig de har tatt feil der gitt....

Skrevet

Hei,

kan desverre ikke gi noe godt svar....

Men jeg trodde at jeg ikke hadde kynnere lenge! Nå har jeg gått inn i 39. uke, og var hos legen. Og hun sa at mye jeg har trodd har vært babyens bevegelser faktisk var kynnere! Kynnere er i utgangspunktet ikke vonde eller veldig ubehagelige, så kan hende du har dem uten å tenke over det, sånn som meg?

"Bevegelsene" var liksom når rumpa til baby stakk ut til den ene siden o beina ut på den andre, og det kjennes ut som babyen ligger å spenner seg. Men det var altså livmoren som strammer rundt baby...

Skrevet

Det var da enda godt å høre! *ler*

Ang vekstestimering så har jeg mer troen på dem enn de fleste her inne synes å ha..hun har ligget over hele veien, og veldig kompetente folk som har foretatt estimeringen, så stygt redd for at de har ganske rett iallefall... (har dessuten en mann som er 190 cm, og som var 3810g når han ble født: som TVILLING...)

-Men satser på teorien over her, kroppene våre er skapt for dette og har null behov for trening ;o) "Just sey when, så får du babyen din liksom"

Det hadde vært noe det! (",)

Lykke til videre begge to ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...