temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Ekeberg eller hvor som helst... Bare jeg rekker å se på valpene igjen enten før eller etter...
Attpåklatten :-)™ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Gjerne det:-) Koselig å se igjen de små også:-) Om det ikke blir noen fra andre trakten, så gjerne Alby:-)
temasti - vil ikke ha nr 4 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Ååååå da gleder jeg meg!!!!!
mamma søker barn-har fått 2 Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Jeg kan også på fredag med barn:-) For de har høstferie og da kan de liksom ikke være hjemme alene....
Attpåklatten :-)™ Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Tenk så gøy de hadde syntes det vært da!!! Hihihi, blir koselig å treffes igjen med kidsa!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå