♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ja,jeg ser på..... 3 barn er nok her i huset!!!!
ZZzZzzZ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 du skal ikke prøve med 10 til da? hehe
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Ja jeg ser. Hvor kommer de fra opprinnelig?
FrøkenSprøken Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Hvordan er det mulig å følge opp 14 unger?!?!?! Synes det er mange positive sider ved å ha mange søsken, men et sted går grensen... Og når ungene sitter forran Tvn istedet for å være ute og leke sier det vel sitt... Det dummeste var allikevel den pakistanske faren som mente at den eneste grunnen for å slutte å få barn var hvis økonomien ble et problem, og konas utslitte kropp var visst ikke et argumnet, for livmoren var jo tross alt bare en muskel som burde TRENES OPP!!!! Tuller han? Og han er høyt utdannet? Skulle tro at han visste bedre!
♥Dumle♥ har tre søte små♥ Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Han der skulle blitt "plutselig" steril sånn som han snakker... Ser ikke ut som kona vil ha flere,men han driter i det..... Dumme mannen!
Happiness fødte 16.9 :) Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 Han var litt spes... Eksen min er fra pakistan, derfor jeg lurte hvor de kommer fra.
FrøkenSprøken Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Ja, han burde virkelig ha lært seg å tenke på andre enn seg selv av og til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå