Gå til innhold

2 kg siden i går?? er det mulig da???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ikke noe vann i kroppen (så og si) og har spist to brødskiver og en plomme siden sist jeg veide meg :-S hvordan i all verden kan jeg ha lagt på meg to kg siden i går da??

Samboeren min veier det samme så vekten er det ikke noe galt med hehe :)

Er egentlig bare fint at jeg endelig legger på meg litt altså, men hvor pokker kommer denne vekten fra?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

da tror jeg du føder snart...! :P jeg hadde et skikkelig vekst-hopp de siste par dagene før fødsel.. :P

Skrevet

Er nok ikke to kg FETT da:) Mye som har innvirkning på vekten. Når man gikk på do,hvor mye man har drukket/spist ol. Det er en av grunnene til at man ikke skal veie seg så ofte når man er på slankeren... No ser det ikke sånn ut på nicket ditt da, men det samme gjelder jo uansett:)

Skrevet

Er fortsatt 5 uker til terminen, men hun kan godt komme nå altså hehe :)

Som sagt så har jeg nesten ikke spist annet enn smuler og jeg hadde akkurat vært på do da jeg gikk på vekten hehe :)

Skjønner ingenting jeg! Kanskje det er bebis som har planer om bli feit ;)

Skrevet

Vann i kroppen kan komme så fort. Er nok det. For fett er det ikke. Jeg fikk plutselig vann i kroppen. 5 kg på 3 dager. Etter 7 dager var det 10 kg. Men dette endte i svangerskapsforgiftning da. Så blir noe annet.

Er nok bare litt vann, ikke noe farlig;)

Skrevet

Jeg gikk opp 4 kg på tre dager før fødsel første gang jeg! Kanskje noe på gang?

Skrevet

Jamen ville jeg ikke ha merket om jeg fikk vann i kroppen da?

Får ikke noe søkk i bena om jeg trykker meg på leggen for eks :)

Hadde ikke noe vann i kroppen sist så jeg aner ikke hvordan det kjennes ut..

Skrevet
Er nok berre vann som kan samle seg så fort, at du ikkje har hatt det til no har ingenting å bety.
Skrevet

mi kom akkurat på dagen 4 uker før, men selve fødselen begynte sånn smått tiiidlig på dagen uke 35+6, så det kan godt være noe på gang..! ;)

Skrevet

2kg er berre to liter og ikkje nok til å skape søkk i leggen nøcvendigvis.

Skrevet

Huff,, ikke gi meg håp om noe sånt da :) orker ikke begynne å håpe på fødsel før om 2 uker hvertfall..

Mulig det er vann da :) men trodde jeg ville merke at jeg hadde vann i kroppen, trodde man ble hoven?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...