Gå til innhold

Made in bed!!! juhuuuuuuuuuuu


Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå får du ikke snike i køen her;))))) hihihihi.... jeg fikk mensen i dag, så du får komme md noen gode nyheter om to dager;)

Om du har bestillt fra billigtester.dk har du de garantert i morgen. DE er mega kjappe....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Doffine vennen;);)

Snart kommer jeg og kidnapper mensen din i minst 9 mnd. Er det noen jeg ikke vil kommer foran i køen, er det deg;)

Hehe.. tør ikke håpe jeg. Fikk svaaaaaaak positiv på fredag, men cb-digital var jo neg i dag. I mårra skal jeg spare på tisset helt frem til posten kommer. hehe. Bestilte fra dk på lørdag, ble sendt på søndag, men i Norge går ikke posten unna på søndager, så regner med de er her i mårra. Pleier å ta 2 dager bare.

 

Håper alt er bra med deg;)??

Klem

Skrevet

Regner med du skjønte jeg tulla;))))

Blir spennende å se framover da;) Dk er så utrolig kjappe... jeg bestilte på en mandag en gang og det kom i posten onsdagen ;)) Og er jo dæven døtte billigere er det også;)) hihi

 

Jeg er i full gang med nåler nå... så her blir jeg snart gravid;)) Bare sambo er hjemme på EL.

Ellers så får vi huset i morgen kl 12... er helt i ekstase;))) får ikke sove i det hele tatt enda..

Skrevet

Jøss, så morro med huset!! Forstår så godt at du ikke får sove...hehe;)

Nåler skal visst hjelpe;) Og jeg krysser selvfølgelig fingrene mine.

Kos dere masse med huset i mårra...guuud, så morsomt!;)

 

Får ikke sove sjøl. jeg er veldig spent nå. hehe. Vi damer er håpløse.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...