doffine Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Nå får du ikke snike i køen her;))))) hihihihi.... jeg fikk mensen i dag, så du får komme md noen gode nyheter om to dager;) Om du har bestillt fra billigtester.dk har du de garantert i morgen. DE er mega kjappe....
Gjest Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Doffine vennen;) Snart kommer jeg og kidnapper mensen din i minst 9 mnd. Er det noen jeg ikke vil kommer foran i køen, er det deg;) Hehe.. tør ikke håpe jeg. Fikk svaaaaaaak positiv på fredag, men cb-digital var jo neg i dag. I mårra skal jeg spare på tisset helt frem til posten kommer. hehe. Bestilte fra dk på lørdag, ble sendt på søndag, men i Norge går ikke posten unna på søndager, så regner med de er her i mårra. Pleier å ta 2 dager bare. Håper alt er bra med deg;)?? Klem
doffine Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Regner med du skjønte jeg tulla;)))) Blir spennende å se framover da;) Dk er så utrolig kjappe... jeg bestilte på en mandag en gang og det kom i posten onsdagen ) Og er jo dæven døtte billigere er det også) hihi Jeg er i full gang med nåler nå... så her blir jeg snart gravid;)) Bare sambo er hjemme på EL. Ellers så får vi huset i morgen kl 12... er helt i ekstase;))) får ikke sove i det hele tatt enda..
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Jøss, så morro med huset!! Forstår så godt at du ikke får sove...hehe;) Nåler skal visst hjelpe;) Og jeg krysser selvfølgelig fingrene mine. Kos dere masse med huset i mårra...guuud, så morsomt! Får ikke sove sjøl. jeg er veldig spent nå. hehe. Vi damer er håpløse.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå