Gå til innhold

Finner dere et nytt offer hver dag?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har inntrykk av at hver gang jeg titter innom her er det en ny person som får gjennomgå. Alle kaster seg over et "offer",og få tar vedkommendes forsvar.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Virker sånn. En gjeng med feiginger som ikke tør ta opp kampen på egenhånd. Må kaste seg over en bruker og alle er så klart anonyme. Nice...

Skrevet

Ingenting galt i å være anonym. Men det er derimot galt at flere anonyme angriper et nick.

Skrevet

Det er jo helt umulig å vite om de angriper et nick. Når HI er anonym og alle som svarer er anonymet er det jo helt umulig mange ganger å vite hvem som svarer hvem.

Hvem får gjennomgå i kveld da? Kan ikke se annet enn at de fleste får innlegg med delte meninger.

Skrevet

Alva får gjennomgå i kveld. Sikkert flere også.

Skrevet

Hun fikk da skikkelig oppreisning på Alva-tråden.

Men du har et poeng.

Skrevet

Har ikke lest hele tråden. Men det er et eller annet hver kveld. En eller annen som blir angrepet, og da alltid fra flere hold. Hva er det med dere???

Skrevet

har dere blitt hetset med selv siden dere velger å være anonyme nå? eller er det fordi at dere ikke orker å bli hakket på av angivelige "mobbere"

for jeg er enig i at det har tatt litt av i det siste.. noen legger kansje opp til det.. men andre fortjener det hvertfall ikke.. virker som om det er vanskelig for folk å godta av ikke alle er som dem her..

Skrevet

Jeg er anonym nå for å unngå å bli tatt av mobbere. Jeg har merket at de som tør å signere med nick blir lett offere her inne. Jeg er ikke psykisk sterk nok til å takle det tror jeg.

Skrevet

hva visst alle slutter å være anonyme da.. slutter å la seg herse med.. ignorer innlegg som en finner støttende å heller svarer på andre.. for de kjenner jo tross alt ikke dere..

om dere skriver et innlegg om en situasjon dere føler dere må skrive om som de begynner å skal dra frem masse negativt så er det jo greit å vite at de ikke vet omfanget av det.. at en kansje ikke er så flink til å skrive det som det er..

jeg innrømmer at jeg merker det kan stikke litt visst je får hets for et av mine innlegg, men hvorfor skal jeg det?? å uansett så har folk forskjellige måter å svare på.. noen kan virke frekke selvom de ikke mener å være det..

disse såkalte moderatorene skulle nok få sparken ja.. de vet nok ikke helt hva som foregår her inne.. gravide og nybakte mødre er veldig sårbare. å da er det vondt å høre at: åååherreegud, vet du ikke det engang o.l.

Skrevet

Jeg syntes den firlinge-debatten gikk alt for langt for et par dager siden.

Vurderte å kontakte moderator.

Skrevet

Problemet er at mange LIKER å kunne hetse andre anonymt.

Skrevet

Hun som hadde fått firlinger. Folk ble veldig personlige.

Skrevet

Har ikke fått med meg. Hun på hovedsiden av dib som ber om penger for hun har fått firlinger? Var det debtt om det?

Skrevet

Stemmer nok det. Hadde nok vært et hakk sakliger hvis det ikke var anonymt.

Skrevet

pft, det tror jeg er bull. Jeg signerer alltid med nick. Har aldri vært noe offer.

Skrevet

Kan huske at du fikk gjennomgå litt på krangle med ditt gamle nick.

Skrevet

hva var det gamle nicket ditt?? jeg svarer også alltid med nick. har heller aldri fått frekke svar, men jeg tar meg ikke sånn nær av det siden det bare er internett.. hadde det vært virkelig liv så hadde det nok stukket litt jah. :)

Skrevet

Jeg innrømmer at føler meg en smule plukka på i kveld. Kom med en litt dårlig formulering på BCG-debatten, og dermed ble jeg tydligvis fritt vilt... Har ikke problemer med at folk er uenig med meg, men synes det er litt slitsomt at folk ser ut til å misforstå med vilje.

Heldigvis har jeg det forholdsvis rolig og harmonisk i mitt virkelige liv, så det ødelegger ikke nattesøvnen min ; ), men det kan nok hende at folk som i utgangspunktet har det litt kjipt tar det mer til seg enn hva jeg gjør.

Skrevet

Vær vennlig a snøhvit.......Ikke gjør deg til et offer du overhode ikke har vært. Bcg kan være alvorlig for de som faktisk har lidd pga den, så når du kommer med uvitende utsang så må du faktisk tåle å få tilbake av reele andre ting eller?

Eller er det å være uenig med deg det samme som å tråkke på deg?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...