Gå til innhold

Handle i Sverige tips???

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei..

Vi skal kjøpe en hel del nytt utstyr vogn, leandervugge, skinn +++

Noen som kan hjelpe meg med tips om hvor man kan gjøre en god deal? Tenkte kanskje ta turen til Sverige....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte en OTH Urban Jungle vogn i Sverige ( Nordby) og den betalte jeg 5700 norske kroner for, sparte da 2300 kroner (-: Skal tilbake for å kjøpe mer! Leandervugge kjøper jeg kanskje på finn.no...men har ikke bestemt meg enda!

Lykke til med handelen!

Skrevet

Så dem hadde sånn fin dunpose med bamsehode inni.. vet du? den var det 799 kr for på babyproffsen. Men usikker hvor mye den koster her, den så kjempegod ut den... Er litt usikker om jeg skal ha det eller skinnpose.. Hva skal du?

Skrevet

Den tror jeg koster rundt 1800kr på barnaahua. Jeg har tenkt å kjøpe voksi urban, den kan man forlenge og bruke til de ikke sover i vogn lenger....sjekk www.voksi.no. Ganske kul syns jeg.....selvom de ikke har den i Sverige( tror jeg)-

Vi har tenkt å reise til Gøteborg på barnenshus(www.barnenshus.se) og kjøpe vogn, der har de TFK. Den vil vi ha....stor bag vi som får baby på vinteren, i forhold til OTH.

Lykke til

Skrevet

ååå TFK har jeg sett på ååå... syns den er råååkul og praktisk.

Veit om noen som har den sånn at du veit åssen den er eller.

Skrevet

Er mye billigere i Sverige! Jeg ble helt overraska over hvor mye vi fikk for pengene!! Vi betalte 5400 NOK for acta graco logico bilstol, brio vogn m/regntrekk, babycall m/kamera og litt andre småting... Anbefaler babybutikken på Svinesund (husker ikke helt navnet - happyland kanskje?!) Ho vi handla hos var veldig dyktig, også var de endel billigere enn på Nordbysenteret.

Skrevet

Vi kjøpte Emmaljunga vogn med en del tilbehør og Akta Graco Duologic bilsete. Tror vi sparte over 4000 norske kroner. Vi handlet i Torsby som ligger nærmest oss :)

Skrevet

Skjønte det var en solung her ja, sååå koselig å ikke være alene fra distriktet da ;-)

Skrevet

Jeg hadde tenkt å handle i snivesund, men, min svigermor som har flyttet til Spydeberg, ville helelr at vi skulle dra til sverge fra Spydeberg sida.. men, er det like billig der som i svinesund? og hva heter en delen av sverge tro? Og har dem eventuelt barneutstyr der? noen som vet?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...