Lillegulle<3 Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 -Molo -Hummel -Rhode -Reima -mini a ture Tenker på utseende og pris og sånn
Leola Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Molo:kjempekult design, god kvalitet. Litt dyrt. Hummel: Dårlig kvalitet (spes da på bomullsklærne) men kult design Rhode: aldri prøvd Reima: Bra kvalitet, ok utseende.Liker bedre Troll Mini A Ture: mitt favoritt merke både når det kommer til kvalitet og design. Litt dyrt dette også så det blir bare noen plagg.
Lillegulle<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #3 Skrevet 29. september 2008 Tusen takk for svar !!
Gjest Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 -Molo = et av mine favorittmerker. Fantastisk kvalitet. -Hummel = Aldri kjøpt, men synes noe er kuult -Rhode = Noe fint. Skeptisk til at mange av kjolene f.eks må håndvaskes. -Reima = Elsker reima -mini a ture = fantastisk merke både i stil og kvalitet. Mitt favorittmerke nr 2.
Lillegulle<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #5 Skrevet 29. september 2008 Ja, helt enig med dere! Molo og min a ture er favoritt
Lillegulle<3 Skrevet 29. september 2008 Forfatter #6 Skrevet 29. september 2008 Noen som har erfaring med nova star ?
Gjest Skrevet 29. september 2008 #7 Skrevet 29. september 2008 jepp. Veldig fornøyd med det også og prisene er jo fine. Samtidig så er det klær ungene kan ha lenge og mye er jo unisex.
Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Molo har jeg aldri kjøpt, men de har mye kult. Hummel ble jeg skuffet over, dårlig kvalitet..Men morsom design. Far digger det. Elsker Reima og mini a ture.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå