Gå til innhold

Mette Marit er gravid

Anbefalte innlegg

Skrevet

og terminen er i april for de som måtte være intressert. Hørte det av noen pålitelige kilder for noen dager siden.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Men hva er det med deg? er ikke akkurat noe vits å legge ut på et anonymforum

Skrevet

Oj...Noen som ikke klarer å holde taushetsplikten???

My God det er mange av dem...:o kjenner jeg blir irritert!!!

Skrevet

De må jo pjegge som ville kaniner i kongefamilen:)

Skrevet

Jeg traff også mette marit og håkon på min private ul klinikk i tønsberg i slutten av august, må si jeg lurte litt, men siden de selger barneklær der også kunne det jo være mange grunner til at de var der...

Koselig for dem da;)

Og jeg er et helt vanlig anonym sivilborger som ik bryter noen plikt, syntes bare det var moro å nevne det:)

Skrevet

Først: Pjegge?? For et uttrykk!

Hvis dette stemmer skal jeg si "haha, det var det jeg visste!" Synes hun har sett litt gravid ut på de siste bildene, i ansiktet på et vis. Men sprekt å løpe hva-det-nå-var i helga, da! I begynnelsen på mine svangerskap har det helst gått i soving og bitching. (Ultrahormonell i starten.)

Skrevet

Mulig det hjelper å løpe av seg "Bitchinga"........

;o)

Skrevet

Folkens, hvor teit går det an å bli?!?!? MM er IKKE gravid. Men hørte dronning Sonja er sett litt oppblåst ut. Termin i mai..

Skrevet

Om du har en privat ul -klinikk i Tønsberg så vet del du, akkurat som en del andre at de kongelige bruker Kvinne og barn på Rikshospitalet. Akkurat som resten av kongefamilien bruker Riksen som sitt sykehus.

De kjøpte nok helt sikkert barneklær til det nye barnet til Behn-familien

Skrevet

Ja, det har jeg også hørt. Var visst ikke helt fornøyd med de to de har, så de satser på en ny og bedre tronarving.

Skrevet

Nå finnes det jo flere Mette Marit i Norges land og hun jeg kjenner er ikke gravid.

Skrevet

Nei, da var det nok ikke henne HI mente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...