Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Sønnen min skal ha 7 venner i bursdagsbesøk i morgen, og jeg tenkte det kunne være artig med noen leker. Har tenkt på "flasketuten peker på" og "Halen på grisen".. Noen som har noen gode tips?
Renate77 ♥med gutt og jente♥ Skrevet 29. september 2008 Forfatter #2 Skrevet 29. september 2008 Ingen?
noggie Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Her er det vanlig med "flasketuten peker på"varianten når man åpner gavene (den som pekes på gir sin gave og får så spinne flaska), men ellers klarer unger stort sett å aktivisere seg selv. Har tidligere hatt musikklek hvor det er om å gjøre å stå stille/ legge seg ned når musikken stopper. "vinneren" får en liten premie (hadde "discobursdag" og kjøpte inn sjokoladepenger som premier). Noen har fiskeleken om ev. godteposer. Fugl/fisk/padde kanskje? Den lekte vi som små. Skattejakt? Det er jo avhengig av hvor stor plass du har.
Blåmandag¤ Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Gav opp de lekene jeg, det har alltid vært mest stas å bare leke selv. Nytt sted, nye ting. Voho!
Espoir Skrevet 30. september 2008 #5 Skrevet 30. september 2008 Vi hadde flasketuten peker på når gavene ble åpnet. Ellers lekte de fritt, unntatt når de fisket etter godteposer. De liker godt å leke fritt, for det blir uansett en del organisering rundt presangåpningen og spisingen. En lek som alltid er populær er å kaste våte svamper på pappaen, som f.eks. kan sitte i dusjen el.lign.
Gjest Skrevet 30. september 2008 #6 Skrevet 30. september 2008 Bjørenen sover var stor hit her ihvertfall også bro bro brille.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå