kommer nr3? Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 vi har vært på ul i dag 18+4,og fikk se en frisk,og veldig aktiv liten gutt!!! åååhhh,at det går an å bli så lykkeliiiig!
ipeggy Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Gratulerer så mye!!! Jeg hadde det på akkurat samme måte da jeg var på ul for tre uker siden og fikk se gutten vår. Mest fantastiske følelsen hittil i svangerskapet!!!
superglad!! Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Kjenner igjen følelsen. Et par uker siden nå.. 20+5 i dag. Jeg får ei lita prinsesse:). Kos deg videre!
:*lillefru*:har født*: Skrevet 30. september 2008 #4 Skrevet 30. september 2008 Er det ikke utrolig hvor lykkelig man kan bli av ul resultatet ) Var på ordiner ul for ca 8 uker siden & kikket på vesle gullet mitt. Ville ikke vite kjønn, men babyen var nydelig! Var til bake i uke 24, og skal på ny ul på mandag. Gleder meg til å se h*n igjen! Skal gå til ul ca hver 14 dag frem til 3 uker før termin, da blir jeg satt igang. Er ikke noe galt med barnet..heldigvis, men jeg har 1 sjeldent antistoff i blodet mitt som må følges opp. Må også ta blodprøver hver 14 dag for å sjekke nivået. Gratulerer så mye med lile prinsen i magen )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå