Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #1 Skrevet 29. september 2008 Er dette normalt? Var til jormor idag som noterte på helsekortet at helsesøster fra den helsestasjonen jeg tilhører skulle komme på hjemmebesøk en ukes tid etter fødsel. Har aldri hørt om dette før... er det noe de gjør i alle situasjoner eller? Leiligheta er jo overfylt fra før på den tia... med min mor, svigermor, typen hennes og to av søskene til min kjære... de bor langt unna, så de skulle komme rett etter fødsel og bli en uke eller to. Synes det er ille nok, så skal det komme helsesøster oppi alt det der? litt frustrert jeg nå...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #2 Skrevet 29. september 2008 Ikke stress. Det er helt normalt. Tror de gjør det de fleste plasser. Du kan jo bare be dem om å vente til gjestene har reist.
trollmor & trollungene Skrevet 29. september 2008 #3 Skrevet 29. september 2008 Man kan faktisk be om å få møte på helsestasjonen.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Kan man? Det hadde jo vært det beste, og virker mer normalt i mine øyne da:p Skjønner liksom ikke hva de har hjemme til folka å gjøre...
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Det er valgfritt og det er ikke uvanlig å si nei. Kjenner noen som har gjort det.
Miss Misantrop Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 Det er HELT frivillig. Det er du som bestemmer over deg og barnet ditt. Du kan hvis DU vil møte på helsestasjonen i stedefor, men dette er også kun et tilbud.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå