Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #4 Skrevet 29. september 2008 Forsåvidt et trivelig forslag, men jeg tviler på at han hadde skjønt budskapet.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #5 Skrevet 29. september 2008 Clingy og needy klinger vel neppe særlig hyggelig. "Hello, I am very needy tonight. Want to come over?"
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #6 Skrevet 29. september 2008 He, he hvem skriver du mail til?
jordbærsjokolade Skrevet 29. september 2008 #8 Skrevet 29. september 2008 Cuddely:) Det kan i hvertfall min Irske mann finne på å si!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #9 Skrevet 29. september 2008 Så man kan si cuddly, altså? Ok, takk.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #10 Skrevet 29. september 2008 Om det står så dårlig til med engelsken din, som det ser ut her og i de andre innleggene nå med engelsk oversettelse, så tror jeg du skal vurdere å sikte inn flørten mot en norsk mann;)
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #11 Skrevet 29. september 2008 Enig med tråden over. Det kan fort gå galt!
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #12 Skrevet 29. september 2008 "Enig med tråden"? Du skulle kanskje jobbe med norsken før du flirer av andres engelsk.
Anonym bruker Skrevet 29. september 2008 #13 Skrevet 29. september 2008 Snakk norsk. Når du sier innleggene, mener du da trådene? Jeg har nemlig ikke startet andre tråder om engelsk enn denne. Snakker om å sikte inn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå